Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Farkındalık

Bireylerin birbirine benzemeye başlaması bir toplum için felakettir. Ve yöneticiler için helaket..
Toplumların zenginliği farklılıkların kemmiyeti ve birlikte yaşama keyfiyeti ile ölçülür. 
Maalesef gün geçtikçe fakirleşiyoruz. 
 
Dünyayı döndüren mevsimler ve yaşanılır kılan renklerse şayet, farklılıkların yok olduğu dünya yok olmaya namzet..
 
Ara mevsimlerin yitirilmesi ile dünyanın geldiği nokta ise: kar, kış, kıyamet..
 
Bu tekerlek ne kadar döner bilemiyorum.  
Kesin olan şu ki, benim başım dönüyor, ahvalim cinnet..
 
Allah insanoğlunu niye farklı farklı yarattı?
Birlik olun diye değil elbet, birlikte yaşayın diye..
 
Biz ve öteki sarmalında sürüklenmemek için, farklı olana kültür varlığı olarak sahip çıkabilir miyiz? Diye ufkum ölçüsünde farkındalık yaratmak istedim. Affınıza sığınarak.. 
 
Biz kurgusuna kapılıp, kimliğimi kurban etmek istemiyorum veya zamane düşmanı.. Ben Ademoğlu, Havva kızı ile gül gibi geçinip gitmek istiyorum.
 
Toplam blog
: 15
: 75
Kayıt tarihi
: 05.02.15
 
 

Çevremde hukukçu diyorlar ancak kendimi hukuk teknisyeni olarak tanımlıyorum, Hukukçu olmanın meş..