Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '06

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Farkındayım

Farkındayım
 

Bugün yaşamın bana verdiği nefesi minnetle alıyorum ve nefesle yaşadığımın
farkındayım.

Günümün, huzurlu geçeceğini biliyorum ve bunu için elimden gelenin en
iyisini yapacağımın farkındayım.

Neşeliyim ve bu neşemi kimse değiştiremez, seçimlerimin bana aid olduğunun
farkındayım.

Bana gelen keyifsizlikleri, çözüme odaklanarak çözebileceğimin farkındayım.

Her geçen gün isteklerimin gerçekleşeceğinin farkındayım.

Sevgimin gücünü biliyorum ve bunu tüm canlılara dağıtabileceğimin
farkındayım.

An'da kalmayı ve an'larımı mutlulukla yaşayacağımı biliyorum ve farkındayım.

Düşüncelerimle beni yöneten beynimi, artık benim yöneteceğimin bilincinde ve
farkındayım.

Düşüncelerimin yaşamımı şekillendirdiğini, negatif veya pozitif olayların
benim düşüncelerimin ürünü olduğunun farkındayım.

Başkalarının düşünce, söz ve eylemlerinden ben istemedikçe etkilenmiyeceğimin,
farkındayım.

Çalışırken, son derece istekli ve heyecanlı olabileceğimin ,işimin kendi
seçimim olduğunun farkındayım.

Hergün ve Bugün daha başarılı daha mutlu daha huzurlu ve sağlıklı olarak
yaşayacağımın farkındayım.

Fobilerimden, endişe ve korkularımdan alınganlık stres ve öfke kızgınlık
duygularımdan kurtulmam için çözüm olacak herşeyi araştırabileceğimin /
yapabileceğimin farkındayım

Evim de,işim de sadece zevk ve keyifle çalışmak,yaşamak için yapabileceğimin
en iyisini yaptığımın farkındayım

Sigarayı, istersem bırakabileceğimin ve daha sağlıklı bir yaşam biçimi için
adanmışlık gerektiğinin bilincinde ve farkındayım

İletişim kazalarında, her insanın farklı olduğunun ve bunu düzeltmek için
kendimden başlamam gerektiği bilincinde ve farkındayım

Eğer istersem Çocuklarımın,arkadaşlarımın,eşimin, dostlarımın,
müşterilerimin, benimle çok uyumlu olabilecekleri ve bu uyumu istediğimin
farkındayım

Ayrılıklarda ,kayıplarda geçmişi geride bırakmaya (an'da kalmak) yeni bir
yaşam'a başlamaya şu an karar verdiğimin farkındayım

Bugün ve bugünden sonraki günler, kendimi ve başkalarını bağışlayacak yolları
bulacağımın farkıdayım

Hedeflerim var ve hedeflerimden başka yerlere, ilgimi dağıtmayacağımın
farkındayım

Adanmışlık,azim,karalılık,neşe,dikkat,an'da kalmak,huzur, sağlık yaşamımın en
önemli bölümü ve bu ruh halimi eğer istersem, pozitif bakış açısıyla sonsuza
dek sürdüreceğimin farkındayım

Çocuklukta bana öğretilen, gördüğüm, duyduğum, taddığım, işittiğim, dokunduğumda hissettiğim
herşeyin yüzde yüz doğru olmadığının ve doğrumu bulacağımın farkındayım

Özgür olduğumun ve eğer istersem, özgürlüğümüde radikal ya da ananevi kurallara göre
düzenlediğimin farkındayım

Gerçek dışı konuşmalar ,dedikodu,kavga,haksızlık,yargılamaları yaptığım
takdirde bunun başkalarına zarar verebileceğinin bilincinde ve farkındayım

Manevi inançlarımın, olması gerektiği gibi olduğunun ve bana huzur getirdiğinin farkındayım

Kendini sevmenin anlamı , fiziki bakım ve güzellikten çok, ruhsal bilgelik olduğunu farkındayım

Egolarımın, yaşamımdaki yerini biliyor ve başkalarına yansıttığım takdirde dahi
dengelerini bozmayacağımın farkındayım

Ne ekersem onu biçeceğimi biliyorum ve farkındayım

Şu an yaşamımı değerlendirmeye alacağımın, neyi isteyip neyi istemediğimin
farkındayım

Seçimlerimin sonuçlarına katlanacağımın, bir başka suçlu aramayacağımın
bilincinde ve farkındayım

Başkalarıyla iletişimimde, dilimi daha dikkatli kullanmam gerektiğinin
farkındayım

Dünyaya ekolojik dengeye daha duyarlı olmak istediğimin, doğaya önem vermem
gerektiğinin bilincinde ve farkındayım

Bir konu hakkında kitap okuyarak, gezerek, araştırarak daha net bilgiye ve
fikir'e sahip olacağımın farkındayım

Farkındalığımın artması için, her an'ımı kontrolum altına alacağımın
farkındayım

Ne kadar uğraştırıcı gelse de farkındalık çalışmaları yapıp, eğer kendi
gelişimim ve isteklerim için adanmışlık yaşarsam mutlu olacağımın
farkındayım


Kişisel ve ruhsal gelişimim için, yapabileceğimin en iyisini eğer istersem
maddi, manevi yatırım yapacağımın /yaptığımın farkındayım ..

Bugün sevgimi herkese, dünya'ya, evren'e, güneş'e ay'a yıldız'lara tüm canlı'lara
bilinçlere yolluyorum ve aynı şekilde çoğalarak bana döneceğinin
farkındayım.

Resim :bilinmiyor

 
Toplam blog
: 113
: 5180
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

Kişisel gelişimde, düşüncelerin kullanımını sanat gibi gördüğümden, 1986yılından itibaren çok sevdiğ..