Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Farklı....

Farklı tren aynı raylar Hepsi çıkar boşluğa
Farklı hamam aynı tas içi dolu hep bira
at adamım dostuna bir pandik daha
devam koşu bandının aksine doğru koşmaya
Geçen her dakika biraz daha da manyaklaştırır beni
Pisikopat pisikolok dinletmekten unutturur dili
Tek ilacım patlatmaktır bazukayla gemimi
Kalemimle Sur çektim çevreledim ben kalbimi
Püskürtülen ordularım sürekli kaçar gerilere
Elimde mavzer tek siper ben sıkarım derdime
Müttefikle aram yok kızımı aldı eline
Dünya kızına aşık olma şeytandır o cariye
Bu benim içimdeki bilmece
DIşarının uygun değildir tekeline
Bilemez kimse cevabını bulan yollar beni ölüme
Her bir yaşam amacımı sonlandırır ufukda görünen her hile
Nötleştim artık ben tutamadım denge
Halkım telef olurken geçtim üstünden helikopterle
Canın kime ne önemi var parayı çok bilende
Körle yatan şaşı kalkar Bak ne güzel vurgu
Sonu görenle kim yatar kaybeder tüm umudu
Sonda gülen çok ağlar başta sindirir yediği yumruğu....


 
Toplam blog
: 6
: 378
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Mersin'de yaşıyorum..... 15 yaşnda lise 1 öğrencisiyim. Lirik yazabiliyorum.. Ayriyeten bir rap şark..