Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '09

 
Kategori
Öykü
 

Farklı bir başlangıç -5-

Farklı bir başlangıç  -5-
 


-5-


-5-

Ertesi günün akşamında, her zaman olduğu gibi Onur yine aramıştı Seda'yı. Sohbet ederken önceki gün filmi beklerken fragmanını gördükleri filme getirdi konuyu:

" Ne zaman vizyonda olacak acaba?"
" Hmm.. Bilmiyorum ki... "
" Vizyona girince gider miyiz birlikte? "

Şaşırdı kız:
" Bilmem ki, yanii... "
" Hoşuna gitmedi mi? "
" Onunla alakası yok. Şaşırdım ne bileyim... "

Böyle sohbet ettiler biraz. Seda, Onur'un sürekli onu arayıp sohbet etmesine, bir yerlere davet etmesine pek anlam veremiyordu. Tamam arkadaştılar, çok iyi anlaşıyorlardı hatta bunlar Seda'nın da hoşuna gidiyordu. Ama birdenbire sık sık görüşmeleri biraz tuhaf geliyordu kıza. Seda en yakın kız arkadaşlarıyla bile bu kadar sık görüşmüyordu. Bütün bu sorular aslında bir süredir aklını kurcalıyordu ama o akşam daha da belirginleşti... Onur'a da sordu bunları :

" Neden ben? Diğer arkadaşlarınla da gidebilirsin. Hep benimle görüşmek zorunda değilsin sonuçta... "
" Nerden çıktı şimdi bu sorular? Ben seninle iyi vakit geçiriyoruz diye davet ettim. Bunda bir anormallik mi var?"
" Neyse şimdi kapatmam lazım. Sonra görüşürüz. Hoşçakal. "
" Noldu şimdi? Peki görüşürüz... "

Onur şaşkındı. Neden kaçarcasına kapatmıştı telefonu? Bir hata mı yapmıştı ki?

Seda'nın o anda istemeyerek de olsa kapatması gerekmişti ama bunun konuyla alakası yoktu. İşi vardı biraz. Seda telefonu sessize aldı ve işlerini halletmeye başladı. Bu arada Onur durmadan arıyordu ama Seda cevap verecek durumda değildi. Annesinin Onur'la bu kadar sık görüştüğünden haberi yoktu ve anlamasını da istemiyordu, o yüzden telefona cevap veremiyordu. Ama Onur bunu bilmediği için Seda'nın kendisine kızdığını düşünmüştü. En sonunda mesaj attı Seda'ya, "yanlış birşey yaptıysam özür dilerim. " diyordu.

Seda bu mesaja ancak gece yatarken cevap verebildi. " Özür dilemene gerek yok. Hatta ben özür dilerim. Saçmaladım galiba. Ama ben böyle bir arkadaşlığa alışkın değilim, o yüzden... Kendine iyi bak, iyi geceler..."

Bir süre sonra mesaj sesiyle irkildi Seda. Mesaj Onur'dandı. " Haklısın. Ben de böyle bir arkadaşlığa alışkın değilim aslında. Zaten normal bir arkadaşlık da değil bizimkisi, ben seni ilk gördüğüm günden beri arkadaşım olarak görmedim aslında. İlk gördüğüm andan beri senden hoşlanıyorum ama tepkinden çekindim. Bunu gözlerine bakarak söylemek isterdim ama SENİ SEVİYORUM... Ne düşünüyosun? Lütfen benimle paylaşır mısın? Çok önemli benim için... "

Seda'nın kalbi deli gibi çarpıyordu... Şaşkınlık, heyecan, mutluluk biraradaydı...

Cevap yazdı... " Çok şaşkınım. Ama galiba bende senden hoşlanıyorum... "


" Ne zaman vizyonda olacak acaba?"
" Hmm.. Bilmiyorum ki... "
" Vizyona girince gider miyiz birlikte? "

Şaşırdı kız:
" Bilmem ki, yanii... "
" Hoşuna gitmedi mi? "
" Onunla alakası yok. Şaşırdım ne bileyim... "

Böyle sohbet ettiler biraz. Seda, Onur'un sürekli onu arayıp sohbet etmesine, bir yerlere davet etmesine pek anlam veremiyordu. Tamam arkadaştılar, çok iyi anlaşıyorlardı hatta bunlar Seda'nın da hoşuna gidiyordu. Ama birdenbire sık sık görüşmeleri biraz tuhaf geliyordu kıza. Seda en yakın kız arkadaşlarıyla bile bu kadar sık görüşmüyordu. Bütün bu sorular aslında bir süredir aklını kurcalıyordu ama o akşam daha da belirginleşti... Onur'a da sordu bunları :

" Neden ben? Diğer arkadaşlarınla da gidebilirsin. Hep benimle görüşmek zorunda değilsin sonuçta... "
" Nerden çıktı şimdi bu sorular? Ben seninle iyi vakit geçiriyoruz diye davet ettim. Bunda bir anormallik mi var?"
" Neyse şimdi kapatmam lazım. Sonra görüşürüz. Hoşçakal. "
" Noldu şimdi? Peki görüşürüz... "

Onur şaşkındı. Neden kaçarcasına kapatmıştı telefonu? Bir hata mı yapmıştı ki?

Seda'nın o anda istemeyerek de olsa kapatması gerekmişti ama bunun konuyla alakası yoktu. İşi vardı biraz. Seda telefonu sessize aldı ve işlerini halletmeye başladı. Bu arada Onur durmadan arıyordu ama Seda cevap verecek durumda değildi. Annesinin Onur'la bu kadar sık görüştüğünden haberi yoktu ve anlamasını da istemiyordu, o yüzden telefona cevap veremiyordu. Ama Onur bunu bilmediği için Seda'nın kendisine kızdığını düşünmüştü. En sonunda mesaj attı Seda'ya, "yanlış birşey yaptıysam özür dilerim. " diyordu.

Seda bu mesaja ancak gece yatarken cevap verebildi. " Özür dilemene gerek yok. Hatta ben özür dilerim. Saçmaladım galiba. Ama ben böyle bir arkadaşlığa alışkın değilim, o yüzden... Kendine iyi bak, iyi geceler..."

Bir süre sonra mesaj sesiyle irkildi Seda. Mesaj Onur'dandı. " Haklısın. Ben de böyle bir arkadaşlığa alışkın değilim aslında. Zaten normal bir arkadaşlık da değil bizimkisi, ben seni ilk gördüğüm günden beri arkadaşım olarak görmedim aslında. İlk gördüğüm andan beri senden hoşlanıyorum ama tepkinden çekindim. Bunu gözlerine bakarak söylemek isterdim ama SENİ SEVİYORUM... Ne düşünüyosun? Lütfen benimle paylaşır mısın? Çok önemli benim için... "

Seda'nın kalbi deli gibi çarpıyordu... Şaşkınlık, heyecan, mutluluk biraradaydı...

Cevap yazdı... " Çok şaşkınım. Ama galiba bende senden hoşlanıyorum... "

 
Toplam blog
: 25
: 600
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

20 yaşındayım. Hem çalışıyorum, hem okuyorum. Kendime birşeyler katma çabasındayım her zaman.....