Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Öykü
 

Farklı bir başlangıç

Farklı bir başlangıç
 

-3-

Onur birkaç gün sonra şirketten ayrılmaya karar verdi. Şirkettekilerle vedalaşıyordu teker teker. Seda ofisten dışarıdaki vedalaşmayı izliyordu.
" Ben yine sizleri ziyarete gelirim ara sıra. "
" Allah yolunu açık etsin. "

Sıra Seda'yla vedalaşmaya gelmişti. Ofise girdi Onur.
" Ben gidiyorum. " diyerek elini uzattı. " Herşey için çok teşekkürler. Hakkını helal et. "
" Asıl ben teşekkür ederim. Çok memnun oldum seni tanıdığıma. Sen de hakkını helal et ne de olsa bir sürü şey öğrettin bana."
" Sen de bana öğreteceksin. İngilizce ders alacağım senden kaçışın yok... " diyerek gülümsedi.
" Her ne kadar anlatamıyor olsam da eğer istersen öğretirim tabii... " diyerek ekledi. " Arada gelirsin ziyarete, tabi ben de burada olursam görüşürüz."
" Gelmek isterim ama gelebileceğimi sanmıyorum. "
" Neden? Hem daha az önce öyle dedin ya dışardakilere!!! "
" Fırsatım olmaz herhalde. Malum ben de çalışacağım. Ama seninle görüşmek isterim. Neyse ben gideyim, daha görüşmediklerim var. Kendine iyi bak."
" Sen de kendine çok iyi bak. Herşey gönlünce olsun..."

Seda bir burukluk hissediyordu. İşine döndü ve bir evrak için müdürün odasına gitmesi gerekiyordu. İşini halledip odadan çıktığında Karşısında Onur'u gördü ve şaşırdı birden.
" Sen daha gitmedin mi? Ben gitmişsindir diye düşünüyordum. "
" Birazdan gideceğim. Müdürle de görüşeyim."
" Tamam. Benim muhasebede biraz işim var. Gitmezsen görüşürüz yine. "

Muhasebedeki işini bitirip aşağı indiğinde arkasından biri sesleniyordu, döndü. Onur' du.
" Hala gidemedim baksana... Ya birşey diyeceğim, telefon numaranı verir misin? "
Seda duaksadı bir an. Şaşırmıştı, şimdiye kadar istemediği için istemez diye düşünmüştü.
Onur, Seda'nın duraksadığını görünce numarayı vermek istemediğini düşündü.
" İstiyorsan tabi. Vermek zorunda değilsin ama bağlantıyı koparmak istemem böyle bir arkadaşı bulmuşken. "
" Neden istemeyeyim. Bir an şaşırdım sadece. Bende böyle iyi bir arkadaşlığı koparmak istemem." diyerek numarasını verdi.


***


Onur'un şirketten ayrılmasının ardından bir ay zaman geçmişti. Bu arada Seda da işi bırakmıştı. 1-2 kez Onur'la mesajlaşmışlardı. Onur'un iş bulup bulmamasıyla ilgili... Bayram gelmişti bu arada ve Seda Onur'un bayramını kutlamak için bir mesaj atmıştı. Sonra mesajlaştılar bayağı... Onur arkadaşlarıyla birlikteydi mesajlaşırken, Seda da " sen onları ihmal etme daha sonra devam ederiz. " diyerek ara vermek istedi. Onur'dan cevap geldi: " Aslında sorun değil ama yine görüşücez nasıl olsa. Özlemişim zaten başımın tatlı belası... "
Mesajın sonu Seda'nın gözlerinin içinin gülmesine neden oldu. Sebebini kendi de bilmiyordu bunun. Onur ona şirketteyken de "başımın tatlı belası " derdi, Seda sürekli işle ilgili sorular sorduğu için. Ama bunu bilse de yine de Seda'nın içinde birşeyler kıpırdadı...


 
Toplam blog
: 25
: 600
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

20 yaşındayım. Hem çalışıyorum, hem okuyorum. Kendime birşeyler katma çabasındayım her zaman.....