Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Farklı bir sevgi üzerine

Sevgi düşleri

Sevgi düşleri gördüm; dün geceki uykumda.

Uzanıyordu bir el şefkatle saçlarıma

Bir çocuğun masumluğundaydım tüm uzuvlarımla.

Gülümsüyordu insan yüzleri, daima öyleydi sanki.


Ben, ben değildim sanki bu dünyada yaşayan

Başka bir yer başka bir gezegendeydim sanki

Başı sonu olmayan….

Güven içindeydi her yer, tehlikesi bulunmayan

Güzellikler vardı orada , çirkinlikten eser yok.


Güneş hep parlak orada , tek bir bulut bile yok.

Hastalıktan habersizler oradaki insanlar.

Mutluluk tek iksiri bedendeki sağlığın.

Kulaktan kulağa yayılıyordu, şöyle bir haber;

“Ölümde yokmuş burada bilmem doğru mu”

24/05/2005

 
Toplam blog
: 15
: 378
Kayıt tarihi
: 22.11.09
 
 

1961 İzmir doğumluyum. 21 yıl vergi dairesinde bilgisayar işletmeni olarak çalıştım. 2007 yılında..