Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Farklı bir yazı faklı bir yorum

Farklı bir yazı faklı bir yorum
 

Her gün ayni düşünceye dalıp akıl almaz duygulara esir kalmak, olduğum yerde kâh buraya savurmak, kâh şu raya savurmak benim için acı olsa gerek. İşte sonu gelmeyen kadar ölümcül bir hastalık kapladı dört bir yanımı, ölüm her an kaburgalarıma vururcasına beni dertlerim içinde adeta sıkıntılı bir duruma girmekten başka bir duygu değildi. Ölmek epey işime gelse de bu dünyanın güzelliklerinden yoksun olup gitmek bana yıkıcı gelirdir; Ama benim için bir kurtuluştan başka ne çare var diki. Insanların ölçeklerindeki korku ifadeleri ne kadar üzücü bir anlayış değil mi? Ölümler bizlere hayattan çok farklı sürprizlerle karşımıza çıkmaktadır. Ve ben artık öleceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum. Bu dünyada ayrıyken öteki dünyada nihayet neler olup biteceğini beynimin içlerinde olup biteni bilmek için yol almıştım ve mutlu bir son olan ölüm beni artık motife etmiştir. Ölümden korkan insanlar meraksız, ilgi dışı, korkak bir izlenim bırakırlar kendilerine.

İşte tam her şey rayına girmişken, kapanan bir yaramı açıp adeta beni sızlandıran bu dünyadaki insanoğlunun kay patlıkları, çıkarları, kendi yönünde çekmeleri üzecektir. Ben artık isteklerimi dile getirmekten çekinmiyorum. Canım şu anda bahçeli büyük bir huzur dolu ev istiyorum, akşamüstlerine yağmuru izlemek, çatıya çıkar gibi coşmak, bir demet gül toplamak ve içine düştüğüm durumu çok uzaklarda alabile çek uzak bir diyarda yalnız kalmak, zevklerimi ağlayana kadar haykırmaktan başka bir isteyim yoktu zaten. İşte beni bu ölümcül hasta yedi bitirdi adeta.

Nasıl açıklasam bilmiyorum bütün her şey kendiliğinde olup bitiyor adeta Kendimi ne zaman derin duygularıma kaptırsam içimde sürekli korkutucu düşüncelerin bir bir kendini gösterdiğini görmek, acımasız görüntülerin dışında hiçbir görüntünün varlığında bas etmek yüreğimde. Oysa kaderim bu hastalığın peycesin de kurtulmaktan öteye gitmedi. Yüreğim inde yaşanan her acı biraz daha olgunlaştırsa da, hayata insanoğlunun vurdumduymaz bir eksik olan tarafı alıp koparamadıktan sonra ben bu dünyada güzelliklerin tadına varmaktan öteye gidemedim.

Güz ayin serüvenlerinde kendimi ölümcül olan bu hastalıktan kurtarmak içinde hiçbir şey yapasın gelmiyordu, Sürekli ertelenen onca soruların içlerinde ölümü beklemek kurtuluş değildi benim için. Akşam alabildiğine soğuk, ürpertici ve kalabalık bir kente, görüntülü bir caddenin ortasında, kendimi gözlemek, gözlerken amacım ne olduğunu vurgulamakta apayrı bir duyguydu.

 
Toplam blog
: 67
: 1093
Kayıt tarihi
: 13.09.08
 
 

Anadolu üviversitesi menzunuyum. Serbest Muhasebeci Mali Müşavir olarak  İzmirde faliyetime devam..