Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
İlişkiler
 

FarmVille ve iki öküzüm....

FarmVille ve iki öküzüm....
 

İnternet alıntılıdır...


Facebook ve FarmVille kimbilir kaç kez yazılıp çizildi.

Bazılarını okuma fırsatı buldum.

Şunları da daha sonra okuyayım dedim unuttum...

Doğumunuzdan bu gününüze kadar, ebeniz nineniz dedenize, hatırlayıp sevineceğiniz, asla adını anmayacağınız birileri için aniden; "onu arkadaş ekle" "Falan'a merhaba de" "Filanı dürt" "Şuna mesaj yaz" "O'na arkadaş öner!" gibi mesajlar alınan bi yer imiş "Facebook."

Aylar önce bende gireyim dedim.

O günler herkesin bir diğerini "dürtme dönemi" imiş meğer. Mevsim itibariyle olabilir dedim ama alışamadım... Çıktım Facebook'tan.

Geçtiğimiz aylarda sevgili yeğenlerim geldi İstanbul'dan. Sohbet arasında biri, "teyze ben tarlama kabak ekeceğim" dedi. Çok sevindim. "Tarla mı aldın canım" diyecektim ki.

"Gel seninde FarmVillen olsun" dedi sağolsun.

Hangi parayla, nasıl nereden ? Dememe kalmadı...

Benim de FarmVillem oldu. Önceleri bir sevindim ki anlatamam. Beş kuruş harcamadan tarla edinmek, onu ekip biçmek, ağaçlardan meyve toplamak, inekleri sağmak tavuklardan yumurta toplamak vs. Oynadım oyalandım bi süre. Hoşuma gitmiyor da değildi. Arkadaşlarım, kardeş kuzen ve onların arkadaşları 39 a ulaştı.

Ta ki bir hafta öncesine kadar...

Bir hanımdan arkadaşlık teklifi geldi. Baktım, insan ayrımı yapmamalıyım diye düşündüm ve neden olmasın ki dedim. Hay demez olaydım. Kadının yedi sülalesi mesaj yazdı. "Ben falancanın şusuyum ekle" diye. Arkadaşlık isteklerinin bini bi paraya... Ödüm koptu! Reddettim, sildim, engelledim bütün bunları yaparken bile mesajlar geldi . "Onu ekledin beni niye sildin" diye... Yılmadım, usanmadım canım çıktı ama hepsini temizledim...

Özetle ; sabahın köründe uyanıp tarlaya gitmek. İnek sağıp yumurta toplamak, konu komşunun tarlasına dadanan zararlıları temizlemek, ağaçlardan meyve toplamak, ürün biçmek ve de gelen arkadaşlık tekliflerini değerlendirmek! Zor geldi velhasıl çok zor...

İsyan ettim.

Sonrası mı? Tarlam hala duruyor. Arkadaşlarım sınırlı sayıda ve hepsi tanıdık bildik. Bahçesi olan küçücük bir ev edindim bana yetiyor.

Şimdilik birkaç ağacım ve ekinim kaldı. Hayvanların çoğunu itlaf ettim. İki öküzüm kaldı, burnundan soluyan... Gerektiğinde onları çifte sürmek için ayırdım:)))

Kıssadan hisse...

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..