Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Farzediyorum

Farzediyorum
 

gece


Güneş girmesin diye odama
Gece bitmesin diye
Saklandığım gerçekler
Terk etmesin diye beni
Umurumda olan her şeyi yaşamak için
Pencerelerime siyah perdeler çekmek istiyorum
Güz'den, Eylül'den
Ve hayatıma müdahale eden her şeyden 
Gözüm kapalı kaçmak
Kaçırmak istiyorum aklımı
Kimde kaldıysa!
Herkesten kaçırmak istiyorum
Kimsenin başına bela etmeden,
Keskin sirke içer gibi içmek istiyorum.
Ne ki yaşamak?
Güneşin yol gösterdiği bir dünyada?
Gecenin akışkan hızını kesip
Uzatmak elimizdeyse
Farzediyorum sabahın olmayışını
En çok yalanlarını beğeniyorum insanların
Kendi yalanlarımın kapatıyorlar üstünü
Dönüşüveriyor gerçeğe
Gerçekleşsin diye söylediğim yalanlarım
Kimsenin kusura bakmaya niyeti yok
Bilerek işlediğim...
Perdelerimi siyaha boyadığımdan beri
Güneş iyileştirmiyor yaralarımı
Kanasın diye
Tutunuyorum ardı sıra baktığım geceye
Sırtı bana dönük gecenin
Yüzünü göremeyenler
Çarpıp yıkılıyor önünde...

M'S

 

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..