Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Fast food çılgınlığı

Fast food çılgınlığı
 

hamburger


Geç yatmama rağmen erken uyandım. Duş aldım. Üzerimde bornozumla kendime güzel bir kahve yaptım. Kahvaltı etmeyi pek sevmem. Hemen hemen her sabah  kahve ve sigara ile zaman geçiririm. Hava güzeldi. Dolaptan giyebileceğim giysileri aldım ve dışarı çıktım. Uzun zamandır dolaşmak için erken dışarı çıkmıyordum. Şansıma olsa gerek hava sıcaktı. Nereye gidebileceğim hakkında bir fikrim yoktu.

Genelde Avcılar semtinde takılırım. Otobüse bindim ve Avcılara gittim. Saat öğlen 11 civarıydı. Meydandan aşağı inmeye başladım. Yavaştan karnımda acıkmaya başlamıştı. Yemek yiyebileceğim yerlere göz attım. Cadde üzerinde Burger King ve McDonalds'a gözüm takıldı. Her ikisi de saat erken olmasına rağmen doluydu. Dolu yerleri pek tercih etmem.

Ancak gözüm erken saatte dolan fast food mekanlarına takıldı. Bu kadar iştah mı açıyor fast food ? Anlamış değilim. Kaldı ki hamburger yediğim zaman feci halde şişerim. Bu insanlar şişmiyordu sanırım. Daha saat 12'yi geçmemiş olmasına rağmen hamburgeri tercih eden insanları görmek iştahımı kapattı. Özellikle öğrenciler doldurmuştu. Yahu ben öğrenciyken börek yemeğe giderdim. Açma,simit yerdim. Alışkanlıklar değişmeye başladı. Ancak sonradan ben neden kilo aldım dememek,niye tıkanıyorum diye sorgulamamak gerek. Bari kültürümüzde olan döner,kebap yiyin kardeşim.

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..