Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '16

 
Kategori
TV Programları
 

Fatih Murat Teke ‘Arka Sokaklar’da!

Fatih Murat Teke ‘Arka Sokaklar’da!
 

Fatih Murat Teke “İlk kez kötü bir rolü oynuyorum”

‘7 Güzel Adam’ dizisiyle tüm dikkatleri üzerine çeken Fatih Murat Teke ‘Arka Sokaklar’ dizisinin kadrosuna konuk oyuncu olarak katıldı. Dizide Haldun adlı kötü bir karakteri canlandıran Teke, “Genelde bana evin efendi oğlunu oynatıyorlardı, ilk kez kötü bir rolü oynuyorum. Bugüne kadar acaba nasıl olur diyerek hep hayal ettiğim bir roldü. Uzun yıllardır izleyicilerden yoğun ilgi gören ‘Arka Sokaklar’a dahil olmak beni mutlu etti. Son derece şık, takım elbiseli, janti ama bir o kadar da kötü bir karakteri canlandırıyorum. Benim için de çok farklı ve keyifli bir deneyim.” dedi.

Haldun’un, Rıza Baba’nın en büyük düşmanı Azmi’nin bir numaralı sağ kolu olduğunu söyleyen Fatih Murat Teke, “Kadrosu oturmuş bir diziye dahil olmak güzel bir duygu. Normalde biz dizi bittikten sonra gece 12.00’de reytingler nasıl gelecek diye bakarız. Oysa burada öyle bir durum yok, biliniyor ki bu dizi devam edecek, ertesi gün reytinglerde yine birinci olmuşuz diye konuşuyor…” dedi. 

Yapımcılığını Türker İnanoğlu’nun yaptığı, yönetmenliğini Orhan Oğuz’un üstlendiği, başrolleri  Zafer Ergin, Şevket Çoruh, Özgür Ozan’ın paylaştığı ‘Arka Sokaklar’ yıllardır reyting rekorları kırıyor.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..