Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

21 Ekim '11

 
Kategori
Deneme
 

Fatmagül kime ağlıyor?

Fatmagül kime ağlıyor?
 

SEN DE Mİ ŞEHİTLERİMİZE AĞLIYORSUN FATMAGÜL?


Amannn Fatmagül bir ağlatmış bir ağlatmiş

Hain saldırıda 25 şehit varmış 25 yiğit 25 can gitmiş.

Kılıcdaroğlu : Bütün suç hükümetin demiş.

Hükümet : 'Artık söz bitti' demiş.

Fatmagül milleti ekrana kilitlemiş.

Askerim elin memleketinde çakal izindeymiş...

Kurtların vadisi de pusu yemiş.

Şehidimin annesi acıya dayanamayıp evladının yanına gitmiş.

Ama bütün kanallarda diziler seyircisiyleymiş...

Bütün ülke ağlamış bugün.

Kimi Fatmagül'e ağlamiş,

kimi şehidine ağlamış

Kimi koca bulamadığına ağlamış

Kimi yitip giden umutlarına ağlamış

Ben çaresizliğime ağladım bugün. İlk kez nefret ettim yaşımdan. İlk kez çaresizliğime bu kadar yandım. Ciğerim yandi, gözlerim yandı yaşlar sel oldu aktı, ama bu hiçbir şeye çare olmadı.

İşte ben Aziz Nesin'in şiirindeki utanmalar dışında bir de bu çaresizlikten, elimin kolumun bağlı oluşundan utandım.

Utanıyorum Şehidim,
Utanıyorum,
Yemekten,
İçmekten,
Senin annen ağlarken
Gülmekten utanıyorum!
Sanma ki;
Unutuyor,
Unutturuyoruz.
Unutanları barındırmaktan utanıyorum.
SEN; vatan için bizim için şehit olurken,
Seni görmezden gelenlerden utanıyorum

Aziz Nesin

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..