Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

FAYDASIZ

FAYDASIZ
 

FAYDASIZ

Kaşın eğip, yüzün yıktın.

Anladım ki benden bıktın.

Dar günümde benle yoktun,

Şimdi gelsen de faydasız.

Gelmiş bana soruyorsun.

Düşün hayra yoruyorsun.

Çok mutluyum görüyorsun.

Şimdi gelsen de faydasız.

Bahtım kara yürek darda.

Ateş yanmaz yağan karda.

Can kafeste bu can zorda.

Şimdi gelsen de faydasız.

Derdim nedir sorma bana.

Sefanı sür kana kana.

Dönüp bakma benden yana.

Şimdi gelsen de faydasız.

Bırak artık dövünmeyi.

Sen seversin övünmeyi.

Hak etmedin sevilmeyi.

Şimdi gelsen de faydasız

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..