Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '18

 
Kategori
TV Programları
 

Fazilet Hanım ve Kızları - Şarkılarla Yağız Egemen

Fazilet Hanım ve Kızları - Şarkılarla Yağız Egemen
 

Uzun zamandır Fazilet Hanım ve Kızları kategorisine taze yazı gelmiyordu. Kategorinin mimarı konuk yazarım Özlem’in kapısını çaldım. Daha önceki yazılarını takip ettiyseniz bilirsiniz, koyu, kopkoyu bir Yağız Egemen’cidir kendisi.

Yeni yazısı da Yağız Egemen ’e ithaf edilebilecek şarkılar üzerine. Keyifli dinlemeler dilemeden önce sormak isterim, ya siz şarkılardan bir dilek tutsanız Yağız için radyoda hangisi çalsın isterdiniz? Cevapları yorum alanında bekliyoruz ^^

Ne zaman Yağız Egemen ’in o hüzünlü yüzünü görsem Sezen’in şarkısı dolanmaya başlıyor kulaklarımda…

“…Seni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarım…”

Kendisi gerçekten de pamuklara sarıp sarmalanacak bir şahsiyet. Sonra dedim ki: “Yağız Egemen şarkıları yapsam neler olurdu?” İşte bu yazı da böyle oluştu.

Ah ben bu listeye ne Şebnem Ferah’lar ne Emre Aydın ne Model şarkıları doldururdum ama birincisi yerim dar. İkinci olarak da kızımız ve oğlumuzun o kadar yaşanmışlığı yok. Malum kızımızın biraz anlayışı yavaş… (Editör notu: Hazan fandom’ı küstürmeseydik be Özlem’cim? Tabi varsa…)

O nedenle belki de birçoğunuzun pekte bilmediği bir şarkıyı ekledim listeye: APTAL

“…Kayıyorken ellerimden arama, arama…
Kanıyorken en derinden yarama, yarama…
Bundan sonra zafer kalsın, bizim olmasın.
Kaybetmeyi senden öğrendim ve sen aptalsın…”

O kadar çok acı çekti, o kadar çok sustu ki… İçine içine ağladı. Sinan’ın hoyrat davranışlarına kızdı ama müdahale edemedi.

Candan Erçetin’in Mühim Değil’ini çok yakıştırdım ben buraya

“… Yani sustum genelde 
Bezende gülümsedim nazikçe
Dinlemediğim belli olmasın diye

Bitti buraya kadarmış dedim
Unuttum bile dedim
Avuttum kendimi sözde
Ama yinede akıyor gözyaşlarım
Islatıyor yastığımı
Seni özlediğim gecelerde”

Ve bundan sonrasına o kadar çok şarkı eklerim ki…

‘Bit dersin bitmez ki aşk laftan anlamaz ki’ der Yıldız la beraber

Ya da ‘çok zor sevdiğim için gidemiyorum’ der belki Sıla ile beraber.

Çok ama çok kızar ve ‘Vazgeç gönül, vazgeç sesini duyan yok’ der efkârlanır Zeynep Dizdar ile birlikte…

Eskilere gidip Ferdi Özbeğen ile ‘Ağla ağla halime’ der içlenir kendi kendine,

Ya da ‘yeter’ der ve kızar ‘Çoktan unuturdum ben seni çoktan ama ah bu şarkıların gözü kör olsun’ diye söylenir,

Ve pişman olur hayalinde bile belki kırılmıştır diye Yaşar’la beraber ‘Beni koyup gitme ne olursun’ der

“…Sen ister al ister yere vur 
sana hasret gönül sana kul
bak haykırışlarım hiç bitmiyor
sen olmasan da sensiz olmuyor.”

Ve ‘Hiç YağHaz olur mu? Kardeşinin sevdiceği’ falan filan diyenler aklına geldiğinde ‘Kurşun adres sormaz ki…’

‘Yaktın beni en derinden’

Ve ‘Var mı aşktan öte, varsa sen söyle…’ diye devam eder.

Umutlanır bazen…

“Benim hala umudum var 
isyan etsem de istediğim kadar
inat etsem bile bırakmazlar sahibim var…”

Ya da ‘Birden geldi aklıma yakıverdin ışıkları, hayret ettim kalbime bazen mutluluktan’ diye ışıldar yüzü

Ve yalnızlığı gelir aklına, yapayalnızdır bu dünyada… ‘Yalnızlığım; yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin’ der belki annesinin mezarının başında

Ama ben onlara en çok ‘Hoş geldin’ i yakıştırıyorum. İki yalnız insan hoş geldi birbirinin hayatına…

 “…Bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoş geldin 
Ah bu yağmur yalnızlığımmış, dindim efendim

Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgâr,
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar

Sen bana geç kaldın, ben sana erken
Soyunsun gün, sarsın geceler, vaktimiz varken”

Ya sizin seçiminiz hangisi Yağız Egemen için?

Şarkıları dinlemek için > http://aslininsureti.com/izledim/sarkilarla-yagiz-egemen/

Unutmadan, dizi ile ilgili diğer yazılar > http://aslininsureti.com/izledim/fazilet-hanim-ve-kizlari/

 

(Yazı fotoğrafı Çağlar Ertuğrul’un kişisel instagram hesabından alınmıştır.)

Aslı’nın Sureti

 

*.*.*.*.*

Aslı’nın Suretini sosyal medya hesaplarından takip etmek ister misiniz?

Facebook:https://www.facebook.com/Aslının-Sureti-1065930830209554

Twitter:https://twitter.com/aslininsureti

 

Gezdim Gördüm, Yedim İçtim ve İzledim kategorilerinde daha fazla yazı için > www.aslininsureti.com

 

 
Toplam blog
: 183
: 1217
Kayıt tarihi
: 27.09.17
 
 

Ben Aslı…  'Takvim Yılı – Doğum Yılı hesabının sonucu giderek yükselmesine, aynaya baktığında kaz..