Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Fb 3 değil 13 yıl şampiyon olur

Fb 3 değil 13 yıl şampiyon olur
 

Sayın Aziz Başkan 3 yıl üst üste şampiyonluk sözü verdi. Sayın Başkan inanın siz bu maçı gördükten sonra az söylediğinize üzülmüşsünüzdür. Antalya spor maçındaki pozisyonu gördüğümde FB'li arkadaşların devamlı söyledikleri bir cümle aklıma geldi "Takımlar bize karşı bir başka oynuyorlar" bundan sonra bu cümleyi söylediklerinde hep bu pozisyonu hatırlasınlar.

Benim, o pozisyonda tek umudum FB'li 4 futbolcudan biri ofsayta düşer dedim ama gerçekten iyi çalışmışlar, birisi önde pas alsaydı ofsayta düşebilirdi ama böyle pozisyonlarında olabileceğini düşünerek çalıştıkları belli olmakta, yürekten alkışlıyorum ayrıca FB'li futbolcular topla ilerlerken Antalya'lı futbolcuların birisi topsuz bunlara nasıl yetişemedi diye düşünyordumki ofsayt aklıma geldi tabi onlar da benim gibi bunlar şimdi ofsayta düşer diye koşmadılar sanırım. Ayrıca Toplu Hücum Toplu Defans sistemini Antalya Spor Toplu Hücum Toplu Hücum diye oynuyorlar sanırım. Bu sistemi de artık şöyle adlandıralım "TOPLU HÜCUM TOPLU HÜCUM" . Lig bitmeden daha neler öğreneceğiz bakalım. Futbola bu yeni katkılarından dolayı tüm emeği geçenlere teşekkür ederiz.
 
Toplam blog
: 2
: 671
Kayıt tarihi
: 22.09.09
 
 

Lise mezunu olup devlet memuru olarak 26 yıl görev yaptıktan sonra emekli oldum. İstanbul'da yaşıyor..