Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Futbol
 

FB'DEN GS'YE YAZ İŞKENCESİ

FB'DEN GS'YE YAZ İŞKENCESİ
 

Lig bittiğinde bana temmuzda Fenerbahçe- Galatasaray maçı var deseler inanmazdım.

Aylar geçti. Derbi heyecanı erken başladı. Maçı netten seyrettim. Dışarı çıkmayı istemedim.

Maç başladı. Hakem kendini gösterdi. Selçuk’a kırmızı kart gösterdi. Haydaaa... Buna rağmen’’ Galatasarayı 10 kişi de yeneriz’’ dedim. Santosun golü bir Brezilyalıya yakışır nitelikte bir goldü. İlk yarıda ne gördük??

Selçuk atıldı. Hakem maçı tatil etti. Bir de gol vardı.

İkinci yarıdaysa Fenerbahçe 10 kişinin kalma etkisinde hep geriye çekildi. Galatasaray atak üsüne atak denedi . Sağdan soldan ataklar geliştirdi sarı kırmızılı ekip ama sonuca oluşamadı.

Maç başladığında oyunda keşke devid olsa dedim ama ikinci yarıda girdi oyuna. Bildiğiniz gibi ligde zor anlarımızda Gs imdata yetişirdi. Şimdi de yaz aylarında baş belası gibi olduk. Bu da yaz işkencesi.

Bu kupa diğer yıllarda devam edecek. Bu kez Almanya'daydı. Diğer yıllar Fransa'da, İsveç te , gurbetçilerin bol olduğu yerlerde olacak.

Gelecek sezonki beklentilerim:

Fenerbahçe şampiyon olsun. Galatasaray T.kupasını alsın. Bu kez T. Süper Kupasında buluşalım.

Fikstürler de çekildi. 5. hafta Beşiktaş maçına hazır oluruz. Yeneriz gene orda Beşiktaşı. Fenerbahçede eksik çok. Emre önemli bir faktör. Bağırsaklarının bozulması kötü oldu. Emre bugün olsaydı iyi olurdu.

Hakem de çok kabaydı açıkçası. Almanlar soğuk olur derler ama bu hakem ikili ilişkilerde çok kötüydü. Takdir haklarını Galatasaray'dan yana kullandı.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..