Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

FB-GS

Bugün 24 Ekim 2010 pazar. Futbol severler için müthiş bir gün. İstanbul'da çok güzel bir hava var. Eminim futbol sever binlerce taraftar Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadı'nı dolduracaktır.

FB-GS derbileri, dünyanın yakından takip etmesinin yanı sıra KPSS sorularına bile konu oluyor. Her zaman soluk tutularak izlenen maçlar; ama nedense son birkaç yıldır bu maçlar beni heyecanlandırmıyor. Yaşlanıyor muyum acaba? Ya da tek ihtimalli bir maç benim futbol anlayışıma mı uymuyor? çözemedim bir türlü. Rakip taraftarlar kızmasınlar lütfen; ama son birkaç sezondur bu böyle yazık ki. Kaç sezondur artık anımsamıyorum, rakibimizin bize üstünlüğü yok. Hem artık bu maçlar için girilen iddiaların da tadı yok. Anımsıyorum da ortaokul, lisedeyken derbi öncesi GS'li arkadaşlarla önceden pazarlık yapardık:Yenen taraf yenilen tarafla çok dalga geçip rencide etmeyecek diye. Yine de emin olamaz eğer yenildiysek bir hafta okula gitmezdim. ama şimdilerde derbi sonrası gidip GS'li arkadaşlara "Geçmiş Olsun" demenin tadını bile çıkaramıyorum. Bu durum öyle kanıksandı ki artık; geçenlerde GS'li bir arkadaşım "Abi sizinle marsta maç yapsak yine yeniliriz" dedi. Ne yalan söyleyeyim bu cümleleri canımı acıttı. GS böyle olmamalıydı, taraftarına bu cümleyi kurdurmamalıydı. Bizi yensinler istemem; ama bu kadar da yenilmeselerdi. Gerçi çoğu rakip taraftar "biz Avrupalıyız, Avrupada varız; siz Anadolu'da kalmaya devam edin" diye bir savunma mekanizması geliştirmiş, bununla mutlu oluyorlar. Evet onlar Avrupa'da büyüktüler bir zamanlar kabul ediyorum;ama biz en küçük anlarımızda bile onlardan büyük olduk. Haaa br de Şampiyonlar liginde elde ettiğimiz başarı yenilir yutulur değil.

Bu akşamı eski zamanlarda ki gibi sabırsızlıkla beklemiyorum. Çayımı demleyip, bacaklarımı uzatıp bir Fenerbahçe klasiği tadında maç izleyeceğim; tıpkı dizi izler gibi. FB bu sezon bana göre pek içaçıcı değil; bir öyle bir böyle;ama son birkaç haftadır fena bir çizgi yakalamadı. Ve her ne kadar kötü giderlerse gitsinler GS maçlarında ayrı bir dirilirler. GS hakkında pek bir fikrim yok; ama umarım maç fair-play anlayışı doğrultusunda oynanır. İyi olan kazanın diyemeyeceğim; zira lig tarihi öyle maçlar gördü ki, iyi olan değil gol atan kazandı...

 
Toplam blog
: 43
: 612
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Kitap okumak en büyük tutkum. Yazmayı da en az ok..