Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '21

 
Kategori
İnternet
 

FB Reklamları İçin İpuçları

Etkili Facebook Reklamları İçin İpuçları
 
Her bir sosyal platformu hemen hemen tamamen kendiyle bütünleşmiş reklam sistemine sahip olsa da Facebook hala üstün konumdadır. Bir işletme olarak, Facebook’un başlamak için ideal bir yer olduğunu elbette biliyorsunuz. Ancak maalesef, Facebook reklamcılık için mükemmel bir platform olduğu kadar tüm markaların etkin bir şekilde kullandığı bir sosyal kanaldır aynı zamanda.
 
Bu da rakiplerinizin olduğunu gösteriyor. Ancak çoğu kimse, parasını ve kaynakları boşa harcıyor. Çünkü stratejileri yok ya da nasıl kullanılacağını bilmiyorlar. Başarılı olmak için gereken tek şey, Facebook reklamcılığının nasıl çalıştığı bilmektir.
 
İşte etkili Facebook reklam kampanyası oluşturmak için ipuçları;
 
HEDEF KİTLE ANALİZİ
 
Facebook bazı araçlarla bütçenizi riske atmadan önce belirli kitleler hakkında bilgi edinmenizi sağlar. Mevcut Facebook verilerini çıkararak ve hali hazırda sayfanızı beğenen kullanıcıları gözlemleyerek hedef pazarınızın kimler olduğunu görebilirsiniz. Bu karanlıkta bir adım atmak yerine hangi adımı atacağınızı bilmenizi sağlar.
 
HAREKETE GEÇİREN MESAJLAR
 
Harekete geçiren mesajlar daima işe yarar. Hedef kitleniz kuru anlatımlı bir mesajı mı yoksa “E-Kitabı indir …”, “Bültenimize kazanma şansı için abone ol …”, “Ankete katıl ve 10 TL indirim kazan” gibi mesajları mı tıklayacak? Bence sorunun cevabı açık ara harekete geçiren mesajların tıklanacağı yönündedir.
 
TUTARLILIK
 
Harekete geçirici mesajlar gibi, tutarlılık da kullanıcılarınızın istenen işlemi tamamlamasına yardımcı olacaktır . Birisi reklamlarınızı tıklarsa, resim, mesajınız ve sunduğunuz üründen hoşlandıkları için olur. Tıkladıktan sonra, reklamda gördükleri ürün veya hizmet açılış sayfasında olmalıdır. İnsanlar saniyeler içinde karar verirler. Onları hemen etkilemezsen, kaybedersin. Facebook’ta kırmızı spor ayakkabıları için bir reklamı tıkladıktan sonra, kırmızı olmayan yüzlerce spor ayakkabı olan genel bir sayfaya geçerseniz ne olacağını hayal edin. Derhal terk edersiniz değil mi?
 
MÜŞTERİ REFERANSLARI
 
Hepimiz bir şeylerin bir parçası olma hissini seviyoruz. Müşteri referanslarını gördüğünüzde, beyninizin bir kısmı “Bu ürünü satın al” der sanki. Bu nedenle Facebook reklamlarınızı çekici kılmak için müşterilerinizi kullanın.
 
Toplam blog
: 6
: 67
Kayıt tarihi
: 03.05.21
 
 

Gazeteci/Yazar ..