Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Felaketten 'sevinç' duymak...

Felaketten 'sevinç' duymak...
 

Van’da yaşanan deprem felaketinde sosyal medyada haberler paylaşıldı, gelişmeleri izleme olanağı bulduk. Depremin verdiği hasardan, şiddetinden tutun büyüklüğüne kadar sağlıklı bilgiler Facebook, twitter üzerinden paylaşıldı.

 

Ölen canlar geri gelmeyecek, uğranan maddi kayıplar bir şekilde telafi edilecek.

 

Galiba asıl sorunumuz yaşanan felaket üzerinden sevinç duyan hastalıklı kafaları değiştirmek.

Yazılanlar paylaşılanlar üzerine   twitter’a; “Yaşanan felaket üzerine yapılan yorumları okuyunca insanlığımdan utandım, yazıklar olsun acılardan sevinç çıkaran insan görünümlü yamyamlara!” yazdım.

 

Sözü uzatmadan sizi yapılan yorumlar ve sosyal medyada yazılanlar ile baş başa bırakıyorum: ”Ne dediğimizin farkında olalım. Ölenlere iyi olmuş demek sağlıklı bir kafadan çıkan bir düşünce değildir. Bu depremde kim ne derse desin masum insanlar da öldü. Böyle bir doğal felakette ölen insanlara "pkklı'ydı oh iyi oldu." demek bizim insanlıktan çıktığımızın göstergesidir. Bu felakette ölen onlarca bebek ve çocuk var. Kaldı ki ölenlerin kimler olduğunu bilmeden yargılamak da bizim hakkımız değildir. “

 

-"hükümetin yapamadığını allah yapacak inşallah.
-allahın sopası yokk beter olun!"

“pek doğru bir yorum değil belki ama pkk gelsin kurtarsın, yardım etsin bakalım. Türkiye Cumhuriyeti nin büyüklüğü budur vatandaşının yanındadır .hepimize geçmiş olsun”


"Yorumlara bir bakar mısınız,lütfen.Demek ki yolda yürüyen iki kişiden biri deprem olayına iyi olmuş(!)diyor! Bunun başka açıklaması var mı? 57 onaya, karşılık 60 çarpı bile var!Çok dehşet bir durum,Türkiye'nin işi çok zor.”

"-askerler dikkat etsin, yardim edicem diye sehit olmazsinlar?"


“Van'daki depreme "üzülmedim" diye yazan dangalaklar, hem "vatan bölünmez" diyeceksin, hem de vatanındaki depreme sevineceksin.”

 

“Sınırlarımız içindeki Belediye binasına sözde PKK bayrağını asmayı biliyorsun! Hadi! Yardım için dağdan siparş versene belediye başkanı”

 

“Yahu bu firsatcilara ne demeli? Van'da bir ogrenci CNN Turk'e konusuyor; ' sabahtan beri aciz. ekmek alacaktik. bir ekmege 2,4 TL istediler'”

 

“Deprem yardımlarında en hızlı refleksi üniversite öğrencilerinin örgütlemesi halen umut veriyor bana.”

 

“Arkadaşlar Sadece AKUT ve KIZILAY'a yardım gönderin. Sarmaşık derneği PKK'lılara yardım ve yataklık edenlerin derneği”

 

“VAN CEZAEVİNDEN 100 MAHKUMUN KAÇMASI NEDİRR YAA..ALLAH'IM SEN ÜLKEMİZE YARDIM ET YA”

 

“Ermenista, Yunanistan ve İsrail'in yarıdm talepleri reddedilmiş. Neresinden tutsan elinden kalıyor memleket.”

 

“Bir aciklamasiyla dunyayi sarsan ve turkiyenin yaninda olan dunya stari Rihannaya tum turk ulusu adina sevgilerimizi yolluyoruz..”

 

“Turkey, we're praying for all of you”

 

“pkk kurşun da sıksa pusu da kursa , askerimiz bölgede canını dişine takıp kurtarma çalışmalarında”

 

“Lütfen yardım edin !... ptt karsısında evi vanyolu mahallesi van yolu caddesi emrah aprtmanı ..kat ..daire erciş....”

 

“beton yığınları alında yüzlerce can... bu olaya sevinen insan; ne farkın kaldı pkk'lıdan?”

 

“Deprem doğuda olunca yardım toplayanların "Pkkli"liğinden şüphe edilir değil mi? El insaf!”

 

 

“şimdi bizim 11 yıldır ödediğimiz deprem vergileri cebe gitti ve battaniye çadır yokmu diyolar. Haram olsun bu kö…”

 

“Somaliye bile daha hizli yardim goturduk ayni sekilde filistine de! Van halki tekbir cekip alniza yesil bant takip filistin bayragi sallayin”

 

“Siirt Kurtalan'da kaymakamlık para ve ilaç yardımının yasak olduğunu buyurmuş”

 

“Van halkalı köy muhtarı: Kimse ulaşmadı, açız, tıbbi destek yok.. çadır dedikleri branda... donuyoruz.... “

 

“Van'da hayatını kaybeden vatandaşlarımıza ve bir süre önce kaybettiğimiz şehitlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı diliyoruz.”

 

 

“Yardımlarınızı BDP ve Heyvasor aracılığıyla gönderin. Türk kurumlarına yardımın nereye gideceği belli değil ama Van'a gitmediği ortada.”

 

“oradaki muhabir turkiye depreme hazirlikli yakalandi diyorsa her turlu sozu hakediyor ama efendim”

 

 

“Van'da Kacak 200 mahkum ailelerinin durumunu iyi olduğunu görünce hapishaneye geri dönmüşler...”

 

“PKK'nın Van'a yardım ayagına hesaplar actıgı soylenıyor.Lutfen oyuna gelmeyın.Kızılaydan baska bır yere bagıs yapmayın...”

 

"İsrail Deprem için yardım yollayacağını söylüyor,ezik beyinler 'Yahudilerden gelecek yardım olmaz olsun! 'diyor..."

 

“TRT'DE FUTBOL PROGRAMI VAR SANKİ DEPREM ENDONEZYADA OLDU”

 

“THY yetkililerine sesleniyorum Van'a çok acil ek seferler koymalısınız. Hala İstanbul Van tek uçuş gözüküyor, ayıp oluyor...”

 

 

 

 MB’den Beran Uzer emek vermiş, yapılan yorumları facebook’ta  paylaştı:

 

“-beter olun insallah!
-şehitlerin kanı yerdemi kalacaktı?
-hakkari ve sirnak topragin altina gomulmustur umarim.

-beter olsun yerle bir olsun allahın gazabı..
-hükümetin yapamadığını allah yapacak inşallah.
-allahın sopası yokk beter olun!
-askerler dikkat etsin, yardim edicem diye sehit olmazsinlar?
-beş kuruş yardım yaparsam ellerim kırılsın.
-adamın içinden iyi olmuş demek geçiyor..
-allahım sen çok büyüksün bu daha uyarı.
-allah iste boyle vurur rabbim sana sukutler olsun.
-ohhh, serinledim biraz.
-kullandıkları kaçak elektriğin ve devlete sıktıkları kurşunların hesabını verin!
-allaha şükür allahın sopası yok orda yasıyan herkez ölmeyi zaten hakediyo.
-ayyy çok sevindim bak inşallah biraz vatan hainlerini temizler.
-yerle bir olsunlar kacakcılık onlarda, uyusturucu onlarda beter olsunlar!
-allah diyarbakirada nasip eder insallah..
-valla yerle bir olsa beş kuruş vermem. van'lıya para göndereceğime sokak köpeklerine mama alır yediririm. hiç olmazsa ihanet etmez.
- elektrik kesilmiş iyi zaten bedava kullanıyorlar elektriği faturasınıda biz ödüyorduk en azından 5-10 kuruş eksik fatura gelecek buda iyi bir gelişmedir..
-Bu adiler devleti sevmez devlete kurşun sıkarlar şimdi çıkar bağırırlar devlet bize elini uzatsın yardım yetsin yaralarımı sersin diye beter olun pkk yandaşları Allah keşke birde diyarbakırı yerle bir etsede biraz devlet düşmanı temizlense
-Ohhh, serinledim biraz
-Allah iste boyle vurur rabbim sana sukutler olsun...
-Allahin Laneti Üzerinize yagacak..Nankörlügün cezasini gecikmeden Allah verdi size!!!! sirada Diyarbakir var
-Kullandıkları kaçak elektriğin ve devlete sıktıkları kurşunların hesabını verin adi herifler Yüce Allah hak edene belesanı veriyor
-Habib Allah terbiye edecek inşallah ... Orda sadece vatan haini olmayanlar için üzüldüm. Digerleri enkazlardan dahi kurtarılmasın..."

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..