Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Felç oldum !

Felç oldum !
 

Göz yaşlarımı rafa kaldırdım, kalbim eksi bilmem kaç derecelerde adeta taş kesilmek üzere; beynimin, uzunca zamandır, bir tarafı istifa etmiş durumda. Felç oldum; artık hiçbir şey hissetmiyorum, hissedemiyorum!

Yeni cümleleri kurmak çok zor, kendini yeniden yeniden anlatmak şiddeti ölçülemez derecede hırpalamaya başladı artık! Bulutlarımla güneşlerim bitmez tükenmez bir savaşa tutuştu ki maktulde benim zanlı da!

Bağrıma koca koca taşlar düşüyormuş gibi hissediyorum. Evet bir gün mutlaka bir rüzgar esecek ve süpürüp gidecek bu çeri çöpü , sadece beklemek biraz canımı sıkıyor o kadar!

Suyun akışını çevirmeye çalışırken boğulunabileceğini de öğrendim o yüzden pek fazla şansımı zorlamıyorum artık, geri durmaya da niyetim yok saklanmaya da! Zamanı kolluyorum; doğru yeri ve zamanı!

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..