Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Felek al imzamı ver mektubu

Felek al imzamı ver mektubu
 

Güzel Mersin'den siz kıymetli okurlara özel bir görüntü sunuyorum


Felek, belli sen birini arıyorsun,

Caddeleri, sokakları tarıyorsun,

Kapılarda numaralar okuyorsun,

Aradığın isim, adres benimdir,

Al imzamı, ver mektubu yorulma Felek....

*****

Kader, sormadan koli ile gönderdi,

Ben tatmışım derdi, gamı, kederi,

Beklemem senden hayırlı haberi,

Aradığın isim, adres benimdir,

Al imzamı, ver mektubu yorulma Felek....

*****

Buradayım, hiç meçhule gitmedim,

Ne isim, ne adres değiştirmedim,

Niye bu kadar ararsın bilemedim,

Aradığın isim adres benimdir,

Al imzamı, ver mektubu yorulma Felek....

*****

Felek, sen kadere yama olmuşsun,

Bir çok Can'a tuzak kurmuşsun,

Vicdandan, merhametten yoksunsun,

Aradığın isim, adres benimdir.

Al imzamı, ver mektubu yorulma Felek....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..