Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '06

 
Kategori
Okullar
 

Felsefe bir bağ mı ?

Felsefeyle bundan yaklaşık üç yıl önce tanıştım. Meslek Lisesi öğrencisi olduğumdan mıdır bilinmez pozitif bilimlere karşı bir antipatim vardı o sıralar. Matematik ve fen dersleri bunlara en iyi örnektir. Bu durum benim kişisel sorunum değildi. Diğer arkadaşlarım da benim gibi düşünürlerdi. Sorsam hepsinin nefret ettiği en az bir tane ders vardı.

İşin ilginç yanı kendi alan derslerimizden kimsenin şikayeti yoktu.. Sanki herkes sadece alan dersi görmek istiyor gibiydi. O zaman durumun ciddiyetinin farkında olamadık malesef. Nihayet öğretmenlerimiz arasından biri çıktı da "Gençler bu iş böyle yürümez! Bu ülkede bilmeyene ekmek yok" diye uyardı bizleri sağolsun.. Bizde gördük ki öğretmeniz haklı başladık çalışmaya. Sanki biri bize sihirli bir değnekle dokunuvermişti. Ders çalışmak bir vazifeden ziyade eğlenceli bir sosyal aktivite halini almıştı bizim gözümüzde. Çok eğleniyorduk. Öğrendiklerimizi paylaşıyorduk, bu sayede aramızdaki o bağ gittikçe güçleniyordu bunu hissedebiliyorduk.

Bugün o bahsettiğim bağ henüz kopmadı ama eskisi kadar güçlü değil. Herbirimiz Türkiye nin farklı illerine dağıldı.

Bu arada bizi o şekilde hayata ve birbirimize bağlayan ders "FELSEFE" idi.

Ne zamandır bir blog yazmak istiyordum. Kısmet bugünmüş.

Arkadaşlarla anıların tazelenmesi dileği ile..

İyi seneler..

2007 Ülkemiz için; bol kazanç, düşük enflasyondan ziyade dürüslük, insaniyet, anlayış ve hoşgörü getirir inşallah.

 
Toplam blog
: 8
: 554
Kayıt tarihi
: 24.12.06
 
 

Açıköğretim Fakültesi Öğrencisiyim.. 2005 Yılında Ticaret Meslek Lisesi'nden mezun oldum.. İstanbuld..