Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

16 Mart '14

 
Kategori
Futbol
 

Fener'de mücadele var...

Fener'de mücadele var...
 

Şampiyon olsanız bile Avrupa’ya gidemiyorsunuz ama öylesine kenetlenmişsiniz ki, 

Ne Avrupa umurunuzda ne de sağdan soldan gelen

“akıl almaz” düşmanca saldırılar…

Bendeniz Ersun Yanal’ı zerre kadar beğenmem, iyi bir teknik adam olabilir ama Fenerbahçe’ye göre bir teknik adam olduğuna inanmıyorum…

***

Bugün yine mideme kramplar girerek maçı izledim. Kazanacağımızdan emindim ama maçın bu kadar korku dolu olacağını hiç düşünmemiştim.

Kayseri Erciyes takımı fena takım değil ki son zamanlarda aldığı puanları hak ettiğini de söylememek haksızlık olur…

Ancak bu kadar sert olmalarını gerektiren bir durum yoktu. Düşme riskleri olmasına rağmen;

Bundan sonra sezona son derece renk katacaklarından eminim…

***

Bugünkü maçı anlatmak için çok uğraşmama gerek yok.

İki bilemediniz üç kelime maçın neredeyse tamamını anlatır.

Olağanüstü bir “mücadele var”

Fenerbahçe’ye yakışır “futbol” yok

Sonuç “muhteşem…” 2-1

***  

Bu maçın sonrasında puan durumuna ve en yakın rakibinizin puanlarına baktığımızda bazılarımıza

Sezon bitti gibi gelebilir…

Ancak futbol sürprizlerle doludur. Sadece bu maça değil tüm maçlara baktığımızda bize sürprizler bir şey yapmaz diyemiyorum…

Çünkü takımın en belirgin özelliği oyuncularının kenetlenmesi ve sonuna kadar inanılmaz baskıcı “mücadelesi”

***

Kulüp olarak çok zor bir dönem geçiriyoruz; çabuk bozuluyor zor toparlanıyoruz

Ama bu sefer Trabzon da yaşadığımız şok yüzünden iyi toparlandık…

Ne olursa olsun, daha kötülerini yaşama ihtimalimiz yok gibi, yine de ben bu yıl diğer takımların performanslarına baktığımızda da “bu iş bitti “ diye düşünüyorum…

***

Çok stresli ama mücadele dolu bir maçtı.

Anlaşılan o ki bundan sonra rakiplerimiz futbol tekniğimizi değil mücadele gücümüzü nasıl aşacaklarını düşüneceklerdir.

Bu bağlamda tüm takımı yürekten kutluyorum.

Bu beklenen sonuç da camiamıza ve muhteşem taraftarımıza hayırlı olsun…

İyi akşamlar…

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..