Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '10

 
Kategori
Futbol
 

Fener gol gol gol, şampiyonluk gitti

Fener gol gol gol, şampiyonluk gitti
 

lig bitti


Bugün Fenerbahçe Ankarada çok önemli üç puan bıraktı.

Maç başladığında Devid’in posizyonu gol girse Fenerbahçe rahatlayacaktı.Devid o posizyonda ne anlamda o topa vurdu?. Vururken kendine inanarak mı vurdu. Ben ise Devid’e çok güvenen bir adamım.

Gençlerbirliği , Fenerbahçeyi bekledi. Bulursam bir tane atarım düşüncesindeydi.Gökhan Gönül Fenerbahçe’nin futbolcusu değil.Lugano ve Blica ne yapsın?. Fenerbahçe gol atamıyor. Suçlu(!...) Blica. Baroni şansız bir anda sakatlandı. Santos’un aklı bir karış havada. Adam orta yapıyor. Nereye yaptığını kendisi de bilmiyor. Mehmet Topuz Fenerin topçusu değil. 3.lig futbolcusu gibi. Emre Belezoğlu nerdeyse ağlayacak hırsından. ‘’ Diğerleri oynamıyor, ben kendimi yırtıyorum’’ havası var. Emre çok haklı. Wederson, Gökhan Gönül ve Topuz’dan sonra 3.gereksiz adam. Fenerbahçe’nin önce bu formayı haketmeyen futbolcuları ayıklaması gerekecek.

Daum, Özeri koyuyor takımı kurtarması için ama çok skandal bir değişiklik. Özer kafasında bitirmiştir futbolu ;çünkü sakatlanmış, 80 küsür de girse ne olur? Bari oyuna çift forvet ile başlasaydın. Daha etkili olurdu.Baroni Denizle değişiliyor ama yanlış. Selçuk’un girmesi gerekir oyuna.Devid, Semih değişikliği de yanlış. Semih bitmiş.

Gençlerbirliği istediğini aldı. İnanın biraz cesaretli olsalardı Fenerbahçe’yi 5’lerdi. Korktu Başkent ekibi.

Evet, geçmiş olsun. Fenerbahçe'de şampiyonluk gitti. Önümüzde 9 maç var . ''Her şey olur düşüncesi '' vardır ama isterse 29 maç olsun bu takım için Ruhuna –Fatiha diyebiliriz.

27. hafta da Galatasayla maçımız var. O maçın skoru da 0-0 biter bu sistemle oynarsan. Fenerbahçe’nin önünde Gençlerbirliği- Gaziantepspor- Galatasaray maçları vardı. Ben bunlara 3G diyordum. ''Bu 3G ‘yi geçersek rahatlarız'' dedim ama ilkinde takıldık.

Maçtan sonra Daum’’ BU MAÇTA ÇOK POSİZYON YAKALAYACAĞIMIZI BİLİYORDUK ‘’ dedi

Gökhan Gönül ise ‘’ ŞANSIMIZ ÇOK AZALDI’’ DEDİ. ( TAKIM KAFASINDA BİTİRMİŞ LİGİ)

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..