Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '09

 
Kategori
Futbol
 

Fener'in Cim Bom'dan ne farkı var!

Fener'in Cim Bom'dan ne farkı var!
 

Güzelim sen gol attın ama bizleri Bursa'ya yenilmekten kurtaramadın.


Teşekkürler Fenerbahçe.

Neden Teşekkür ediyorum biliyor muşsunuz?

Şampiyonluğu kaybedeceğini bile bile arada sırada bazen çıkışlar yaparak bizleri ümitlendiriyordun. Ha puan farkı kapandı kapanacak derken büyük bir stres içersinde giriyorduk. İşte bu maçtan sonra rahat bir şekilde maçlarımızı izleyebiliriz. Bundan sonra alacağın her sonuç bizi şampiyonluğa kadar götüremeyecek en azından. Avrupa Kupalarında gitme olasılığı da artık yok sayabiliriz.

Bütün harcanan emekler boşa.

Şampiyonlar ligi bizim için kâbus oldu.

Ligde alınan sonuç bizlere ümit vermemişti.

Kupa da bile ümidim denecek kadar zayıf. Bu oyunla Sivasspor’u sahasında yeneceğini mi sanıyorsun? Tur atlasan bile rakibin büyük olasılıkla Beşiktaş.

Pekiyi bütün sene boyunca ne yaptın be Fenerbahçe.

Koskoca bir hiç.

Bakın ne yapmışsız.

1.Hafta Gaziantepspor deplasman maçı 1-0, 3. Hafta Hacettepe deplasman maçı 2-1, 5Hafta Sivasspor deplasman maçı 2-1, 6. Hafta Kayserispor maçı kendi sahamızda 4-1, 19. Hafta İBŞB’ne deplasmanda 2-0, Gençler birliğine yine deplasman da 1-0, bugün nihayetinde Bursaspor deplasmanında 2-1 skorlarla 7 kere yenilmişsiz.

Fenerbahçe bu sene hasta, bir iyileşip bir iyi oluyor.

Düşünüyorum da hangi haftayı yazayım. Durun söyleyim. Daha 2 hafta önce Kayserispor karşısında bizi havaya sokmuştu ya, Şampiyon Fenerbahçe diye.

Söyleyiniz bana lütfen ama şampiyon olmak için şimdiye kadar oyun mu oynandı? Oynadığı bu oyunla söylenecek bir tek şey var sizleri sonuna kadar destekleyen bu taraftara, sizler için yapılan tüm emeklere boşa harcattınız. Sizlere yazıklar olsun.

Okuyucularımdan da bir özür diliyorum. Sizlere Fenerbahçe’yi güzellikleriyle anlatamadığım içindir özürüm. Beni bağışlayın lütfen.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..