Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '10

 
Kategori
Futbol
 

Fener maçında niye yapsın ki?

Fener maçında niye yapsın ki?
 

internetten


Hasta bir Galatasaraylı olarak şunu sölemek isterim ki gerçekci olmak lazım. Böylesi rahat kazanılan bir maçta Arda ofsayttayım demiş hakemi uyarmış, iyi yapmış ne güzel işte. Oynadığınız takım ikinci lig takımı ve rahat bir oyun oynuyorsunuz.Türkiyenin en iyi takımlarından biri ki bence en iyisi, en iyi kadrosuna sahip olan takımdan bahsediyoruz.
Ne bekliyor insanlar anlamıyorum. Penaltı golünü Emre'ye attırıp, nasılda güzel bir kaptanlık yaptığını tartışmıyoruz da niye bunu tartışıyoruz.

Fenerbahçe maçı olsa aynısını yapar mıydı? Tabiki yapmazdı, yapmamalı da. Yıllardır süre gelen ezeli rekabet söz konusuysa, hele bunu söylemesi beklenen kaptan ve alt yapıdan yetişen bir futbolcuysa yapmaz.

Ben olsam, bende yapmam.

Ayrıca bunu hiçbir futbolcunun yapacağınıda sanmıyorum. Sanki hiç mi ofsayt pozisyonları gol olmamış gibi davranmayalım. Oluyor, olacak da. Hakemler durumu iyi takip edemediği sürece olacak bu. Haaa futbolcu bunu kendisi farketmiş ve bunu yapıyorsa alkışlarsınız ama bunu ezeli rekabette olduğuz takıma karşı yapmasınıda beklemezsiniz diye düşünüyorum.

Kısacası şunu söylemek isterim ki Arda dün kendince doğru olanı yapmış. Fakat bunu Fener maçında yapmasını bence kimsenin beklememesi lazım. Anket bence hayır cıkacaktır. Şimdi hemen bende hayır diye işaretliyorum.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..