Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '12

 
Kategori
Futbol
 

Fener mi; Pendik mi?

Altmış yedi yılından beri hem Pendikliyim hem de Fenerbahçeli!

Rahmetli babam bizi Pendik’e getirdiğinde “Sizi mutlu yaşayacağımız bir ilçeye getirdim sevgili ailem.  Fenerbahçe’yi de kalbinize nakşettiniz mi ömrünüz uzar! “demişti!

Ben de; çocuklarım doğduğunda her birinin bir kulağına Pendik, diğer kulağına da Fenerbahçe marşı çalmıştım!

Bugüne kadar kulaklarına ihanet etmediler şükürler olsun!

Hatta, annelerinin Galatasaraylı olmasını şiddetle eleştirirler ve beni bu hatamdan ötürü kınarlar!

“ Baba yani senin işine de akıl sır ermiyor! Bir Fenerli bulamadın mı? Evin dirliği düzeni Cimbomlu bir kadına emanet edilebilir mi?”

“Ne bileyim oğlum? Hiç aklıma gelmedi ki sorayım? Bir daha evlenirsem soracağım!” dediğimde Ertuğrul Ata ( en küçük oğlum!)

“  Kesin şike yapmıştır baba!” demişti!

Şimdi ne yapayım?

Fenerbahçe’yi mi destekleyeyim; Pendik’i mi?

Biri karnımın doyduğu yer!

Biri ruhumun doyduğu takım!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..