Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '12

 
Kategori
Futbol
 

Fener ve Aziz Yıldırım'ı kutsamak

Fener ve Aziz Yıldırım'ı kutsamak
 

Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim. Gören sanır sütten çıkmış akkaşık hiçbir kusuru yok hiç günahı yok melek mübarek

Aziz Başkan, Büyük Başkan

Her gün çarşaf çarşaf mektuplar yazıyor… Ahkâm kesiyor yüksek perdeden ders veriyor avama

Aziz Yıldırım kendini savunmasın hiçbir şey söylemesin değil söylemek istediğim. akla, mantığa, hakka aykırı olur bu zaten, kastım kimseye hakaret etmeden kendini kutsamadan hukukun diliyle konuşması, ben azizim, fenerin başkanıyım gibi bir halin savunulacak hiçbir yanı yok.  Masumiyetin saflığı buna tenezzül ettirmez, meydan okumaz mağdur olan, kimseye racon kesmez yapamaz istese de masumiyetin sesi yüksek perdeden konuşmaz. Assallarda, Sokrates gibi suçsuzluğun özgüveni ile yürür darağacına ve bu onu gerçekten büyük yapar hiç küçültmez asırlar geçse de

Ne yapsın peki sussun mu kabul mü etsin atılan iftiraları hayır bunu demiyorum. Diyemem de zaten hakkını savunsun sonuna kadar, yapmadım desin, ben böyle şeylere tenezzül etmem Fenerbahçe gibi büyük bir kulüp böyle bir ahlaksızlığa girmez desin, anlatsın derdini, katılır veya katılmaz insanlar ama söylesin.

İtici olanı; kutsallaştırması kendini, ben yokken Fenerbahçe yoktu. ben olmazsam olmayacağa getirmesi, tamam inkâr etmiyoruz. Yaptığı güzel işleri ama böyle olmamalı, şahlık, sultanlık taslamak yakışmıyor.

Önde olanların çoğunda var zaten bu hastalık bi koltuğu alıp hiç bırakmamak. Hatta sonra çocuğuna devretmeye çalışmak.

Mücadele edilmesi gereken yerde edilir elbet ama gitmek gerekiyorsa bencillik etmemeli 10 yıldan fazladır bu kulübün başındasın daha ne kadar durman gerekiyor. Bu koltuk sevdasını, bi de yok hepimiz fenerbahçeyiz yok Fenerbahçeli değiliz yok böyle doğduk yok şöyle gittik gibi kılıflara koymaya gerek yok Fenerbahçe’nin başkanıydım şimdi Fenerbahçeli bir taraftarım de gitsin

Şimdi bi de ligden çekiliriz demiş sanki babasının dükkânı da kapatıyor.

Büyük nutuklar, ders vermeler, hep soğuk geliyor bana

Küçük olabilmek daha kutsal, daha sıcak, daha insanca

Gözle görülmeyen virüsler tarafından alt edilen insanoğlunun fıtratı hiç uygun değil büyük görünmeye.

Yunusa bizim yunus dememizin sebebi kendini yermesi değil mi?

Kısaca büyüklük başkalarının verdiği bir nam olmalı ve insan ona hiç sahip çıkmamalı.

Son söz herkese futbolu içinden çıkılmaz (izlemekten çok konuşuyoruz. 90 dakika oynanıyor ama biz 900 dakika konuşuyoruz.) bir hale getirenlerin kendilerini hala başarılı olarak takdim etmeleri müthiş bir demagoji yeteneği olsa gerek helal olsun. 

 
Toplam blog
: 20
: 322
Kayıt tarihi
: 08.03.12
 
 

Bi alanda uzmanlığım yok lisede ticaret okudum, önlisans hukuk, lisans ise yine ticaret üzerine ş..