Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

29 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe - Beşiktaş maçı öncesi

Fenerbahçe -  Beşiktaş maçı öncesi
 

FENERBAHÇE


Hafta içi Porto mağlubiyeti ile Şampiyonlar ligine elveda diyen Fenerbahçe derbi maçını kazanıp taraftarının gönlünü almak isteyecektir. Uefa kupası şansını bile başka bahara bırakan Fenerbahçe'de moraller oldukça bozuk.

Taraftarlar ile oyuncular arasındaki gerginlik teknik direktörede sıçrayarak bu maçı dahada önemli bir pozisyona taşıyor. Olası bir Beşiktaş galibiyetinde Aragones'in gönderilebileceğini ben bile düşünmeye başladım artık.

Fenerbahçe, kötü başladığı sezona iyi olarak devam etmiyor. Fakat sıralamada kendinden önde bulunan Bursaspor, Galatasaray ve Ankaraspor'u yenerek iyi iş çıkarmıştı. Şimdi ise sırada Beşiktaş var. Beşiktaş'ı yenerlerse zirve için çok önemli bir adım daha atılmış olacak. Bir nevi tamam mı devam mı maçı diyebiliriz buna.

Sakat ve cezalıların oynayacak olması Fenerbahçe için bir avantaj olacaktır. Lugano'nun yokluğunu Porto maçında oldukça hissettik. Bu maçta savunmayı toparlayacağını düşünüyorum. Kapanan takımlara karşı zorlanan Fenerbahçe'nin açık futbol oynayacağını düşündüğüm Beşiktaş karşısında galip geleceğini tahmin ediyorum.

Beşiktaş şuanda ligte 25 puanda. Lige kötü bir başlangıç yapan Fenerbahçe'miz ise 20 puanda. Bu da gösteriyor ki diğer takımlarında çok iyi durumda olduğu söylenemez. Beşiktaş'ın rakiplerinin bu kadar çok takıldığı bir ligte arayı açamadığını ve ağır bir gidişat sürdüğünü görüyoruz. İç sahada gol atmakta sıkıntı çekmeselerde, deplasmanlarda zorlandıkları bir gerçek.

Mustafa Deniz'li Şükrü Saraçoğlu Stadı'nın atmosferini iyi biliyor ve oyuncularınıda buna göre motive ediyordur. Bence M.Denizli'nin ilk düşüncesi yenilmemek olacaktır. Onun için diğer takımlara karşı oldukça cesaretli oynayan Beşiktaş'ın bu maçta fazla ofansif olmamaya çalışacağı görüşündeyim.

Halk arasında Fenerbahçe'nin Beşiktaş'a karşı şanssız olduğu söylenir. Fakat son yıllarda Fenerbahçe'nin bu şanssızlığı kırdığını görüyoruz. Beşiktaş'la oynanan son dört karşılaşmayı Fenerbahçe kazanmış. Bu sene ki böylesine önemli bir maçı da Fenerbahçe'nin kazanmasını ümit ediyorum. Fenerbahçe'mize şimdiden başarılar diliyorum.

29 Kasım 2008 - Murat GÜLCEK

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..