Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '10

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe- Eskişehirspor maçı ve Fenerbahçe'nin aksayan yönleri.

Fenerbahçe- Eskişehirspor maçı ve Fenerbahçe'nin aksayan yönleri.
 

..


Fenerbahçe eğer transfer yapmazsa, ligin 2.yarısına bu kadro ve bu diziliş ile çıkarsa kesinlikle Fenerbahçe’nin işi çok zor ve şampiyonluk hayal olur. Basit bir kaleci hatasından dolayı gelip geldi ama oyuna hükmeden, istediği gibi futbolunu oynayan ve galibiyeti kaçıran taraf kesinlikle Eskişehirspor oldu. Bundan önceki yazımda da belirtmiştim Santos; teknik olabilir, topu iyi kullanabilir ama Santos o bölgede çok zayıf kalır düşüncesindeydim, savruk ve hızlı olmayan yapısıyla. Ve söyle bir yazı yazmıştım. Galatasaray maçında özellikle Keita gibi hırçın ve süratli bir futbolcu karşısında Santos fazla bir varlık gösteremez ve Keita o kanadı yolgeçen hanına çevirir diye. Eskişehir maçında ise tam böyle bir görüntü vardı Santos’un savunduğu kanat yolgeçen hanı gibi. Önünde oynayan Özer’de o kanadın oyuncusu olmadığı için ne Santos ile anlaşabildiler ne de Özer bir varlık gösterebildi. Mehmet Topuz kesinlikle Fenerbahçe’nin sağ kanadında oynayacak oyuncu değil. Çok düz bir oyuncu ve bal yapmayan arı gibi. 90 dakika sahada kalıyor ama varlığı ile yokluğu belli değil. David uzun bir süreden sonra ilk kez 11’de oynamasına rağmen takımın en iyilerinden biriydi, kötünün iyisi olarak. Dünkü Fenerbahçe’yi izlerken artık sıkıldım karşılaşmadan ve kanalı değiştirdim. Takımda hiçbir şey yok.

Bir de özellikle değinmek istediğim konu tamam kadro dışı kaldı ama özellikle dünkü kupa maçında Fenerbahçe Kazım’ı çok aradı. Takımda kaleye kadar inebilen bindirme yapabilecek tek oyuncuydu ve o da olmayınca Fenerbahçe’nin hücum hattı çok etkisiz ve özellikle çok yavaş oldu. Alex yürüyerek oynar, David ağar, Mehmet Topuz kendi halinde, Özer etkisiz. Kazım gelsin demiyorum, gelmeyecek ise kesinlikle o kanada transfer şart diyorum. Fenerbahçe’nin kadrosuna bakacak olursak. Aslında Alex’i beğenen biri de değilim ama Yönetim taraftar el üstünde tuttuğundan şöyle bir kadro çıkarıyorum.

Volkan


Gökhan Gönül Lugano Blica Vederson

(…………….) Cristian Emre (…………….)


Alex


(…………………)

Fenerbahçe’de sakatlık ya da cezalar olmaması durumunda bu oyuncuların özellikle Vederson’un yerli yerinde oynamaları gerekiyor. Eksik olan 3 bölgeye kesinlikle 1.şart hızlı ve mücadeleci olmaları, 2. şart topu iyi kullanmaları, 3. şart takım oyununa ayak uydurabilmeleri ve Forvet oyuncusu için diyorum kafa hâkimiyeti olmalı. Bu şekilde Transferler yapılmalı ki Fenerbahçe’nin futbolu taraftarlara keyif versin. Yenilse de mücadelesi ile futboluyla taraftarlardan alkış alsın. Dünkü Eskişehir maçındaki gibi sahada yokları oynamasın, kalecisinin devleşmesi ve beklenmedik bir hata ile galibiyete ulaşmasın. En önemlisi de taraftarlarına futbol izletsin, maçtan keyif alarak izleyelim.

 
Toplam blog
: 63
: 1315
Kayıt tarihi
: 20.12.08
 
 

Futbol konusunda bilgisine güvenen, sporu çok seven ve sporla barışık olan biriyim. Spor yorumların..