Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

19 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş, Kayseri

Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş, Kayseri
 

FB - GS - BJK - KS


Sağolsun Milliyet blogdaki yazılarımı takip eden arkadaşlarım Fenerbahçe maçından sonra neden yazmadığımı soruyorlar. Özel bir nedeni yok sadece Fenerbahçe maçlarından sonra sinirlendiğim için hemen yazamıyorum. O öfkeyle yanlış şeyler yazabilirim düşüncesine kapılıyorum. Bu sefer maçlar arka arkaya olduğu için hepsine aynı anda bir şeyler yazmayı uygun gördüm.

FENERBAHÇE

Fenerbahçe için çok şey yazmak istemiyorum. Bilindiği üzere lige çok kötü başladılar. Sakatlıklarla birlikte uyum sorunu var şuan takımda. Teknik direktör değişikliğinden dolayı sistem problemleride var. Yinede Porto karşısında sürpriz yapmalarını bekliyordum. 13 dakikada iki gol yiyerek sürprizi farklı açıdan yaşattılar bizlere. Porto takımını ben beğenmedim. Fenerbahçe’yi kupadan dışarı itebilecek bir takım değil. Fakat bizim gol yeme hastalığımız onları yeterince motive etti. Fenerbahçe’nin jetonu sonradan düştü ve ilkyarım saatten sonra oyuna başladı. İkinci yarı oyunu domine eden takımdı. Bir ara Porto taraftarı kendi takımını bile ıslıklayarak tepki gösterdi. Guiza’nın müthiş mücadelesine rağmen beklenen gol gelmeyince hazin sona ulaşıldı. Sevindirici tek şey takımın ligdeki kötü görüntüsünden daha iyi durumda olmasıydı. Uyum süreci ve sakatların iyileşmesiyle daha iyi bir takım olacağımıza olan güvenimi sürdürüyorum. Şuanda sabırlı olma zamanı ve tüm taraftarlaara sabırlı olmalarını tavsiye ediyorum.

GALATASARAY

Galatasaray hakkında şimdi ne yazsam Galatasaray’lı arkadaşlar kızacaklar. Tamam gollü bir galibiyet aldılar ve büyük bir ihtimalle turu geçerler. Fakat dünkü maç şunu gösterdi ki Galatasaray iyi ki şampiyonlar liginden elenmiş. Çünkü bu futbolla gerçekten Şampiyonlar liginde çok kötü sonuçlara imza atabilirlerdi. Takımın kendi kariyeri açısından bu kupada yer alması daha iyi bir sonuç. Maçtan önce Kubilay Türkyılmaz iki takımın kıyaslanamayacağını belirtti. On takımı olan bir ligde dokuzuncu bu takım ve sadece bir galibiyeti var. İlk kez Uefa kupası gibi bir organizasyona katılıyorlar, son yarım saati on kişi oynuyorlar ve Galatasaray’a üç gol birden atıyorlar. Takımda sakat futbolcu sayısı çok fakat oynayan kadro gayet iyi bir kadro. Sakatlıkların arkasına saklanacak bir kadro değil yani. Kısacası Kadıköy’de final oynamayı düşünen bir ekibin üç milyon euroluk takım karşısında oynadığı futbol hiçte hoş değildi. Gönül okurlarımıza keyifli gelecek şeyler yazmak istiyor fakat gerçekleri örtbas etmekte yanlış. İnşallah ileriki günlerde daha iyi bir takım olabilirler.

BEŞİKTAŞ

Beşiktaş’ı birkaç senedir eleştirenler arasındayım. Yönetimini, tranferlerinin yanlışlığını, antrenörlerini, oyun stillerini vb.. bir çok şeyini eleştiririm. Fakat bu sene Beşiktaş bana göre daha doğru bir yol seçti. Kadrosuna akıllı takviyeler yaptı. Eski futbolcularını göndermedi, antrenörünü değiştirmedi. Sezon başından bu yanada takım olarak iyi sinyaller veriyorlar. Oynadıkları futbol diğer yıllara oranla daha iyi ve takımın moralide iyi. Fakat dün taş gibi bir takıma denk geldiler. Futbol olarak iyi bir futbol oynadılar diyebiliriz. Fakat golle süsleyemediler oyunlarını. Tek gol ne kadar yarar sağlar bilemiyorum ama işlerinin zor olduğunu düşünüyorum. Ukrayna temsilcisi temkinli bir futbol oynadı. Hızlı ataklarla gol aradılar. Beşiktaş’a oranla bence daha net gol pozisyonları vardı ve gole çeviremediler. Rüştü’nün gününde olması sevindiriciydi, iki tane yüzde yüz gol pozisyonunu çıkardı. İki topta direkten döndü. Bir pozisyonda bence penaltıydı ve verilmedi. Bunlardan biri gol olsa Beşiktaş çok sıkıntıya düşebilirdi. Ukrayna’da bir golün aventajını kullanmak isteyecek Beşiktaş fakat kendi sahasında iyi oynayan bir ekip var karşılarında. Beşiktaş’ın bu skorla turu geçmeye çalışmaktan çok Ukrayna’da erken gol bulmak üzerine çalışmalar yapması gerektiğine inanıyorum. İnşallah turu biz geçeriz.

KAYSERİSPOR

Kayserispor takımıda lige sakatlardan dolayı sıkıntılı bir şekilde başlamıştı. Kupada çektikleri rakip kendilerine göre bir gömlek üstün bir takımdı. Fakat tek teselli PSG’nin son yıllardaki kötü performansı idi. Geçen sene düşme tehlikesi yaşayan PSG takımı bu sene kadrosunu güçlendirerek lige iyi bir başlangıç yaptı. Herşeye rağmen ben Kayserispor’un kendi evinde galip geleceğini düşünüyordum. İkinci dakikada Mehmet Eren’in topu direk yerine filelerle buluşsaydı sanırım farklı bir skor yakalayabilirdi Kayserispor. Direkten dönen topun şokunu yaşarken eski Fenerbahçeli Kezman’ın golü Kayseri’de ikinci bir moral bozukluğu oluşturdu.

Fakat ikinci yarı Kayseri daha etkili bir futbol oynayarak PSG’nin önünde ezilmedi. Birde gol buldular son dakikalarda. Herkes Fransa’daki maçın hayalini kurarken şok bir golle PSG birkez daha öne geçerek Fransa deplasmanının zor olacağını göstermiş oldu. Futbolda zor vardır fakat imkansız yoktur. Kayserispor’un turu sonuna kadar kovalayacağını biliyorum.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..