Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '21

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Ve Taraftar

Biraz uzak yıllara gidelim.
 
Arşivler'den baktığım kadarı ile Beşiktaş 3 sene arka arkaya ikinci olmuştu.
 
O zamanlar Beşiktaş taraftarı ''Seba ,Gordon gidecek dertler bitecek'' diyormuş.
 
Beşiktaş ,üç sene şampiyon oldu. Her şey tersine döndü ve o kişiler baş tacı 
 
oldu. Yıllar sonra yönetim tekrar eleştirildi 
 
 
Şimdi de aynı sorun Fenerbahçe hocasına yapılıyor. Vitor parreia gelmeden önce ''keşke
 
Vitor gelsin'' diyenlerdendim. Nitekim de geldi;  Çünkü ilk geldiğinde Avrupa'da hakem yüzünden elenmiş
 
bir takım vardı.
 
 
Yani , Türkiye'de sabırsız taraftar profili değişmedikçe bu serzenişler hep olacaktır. 
 
Önce taraftar eğitilmeli spor konusunda.  Fenerbahçe , bu hoca öncesinde de şampiyonluktan uzaktı.
 
 
 
Peki Fenerbahçe futbol takımı neden şampiyon olamaz?  Birinci.neden ; Fenerbahçe 'nin hakemler ile arası iyi değil.
 
ikinci neden ise ; Futbol federasyonu da Fenerbahçe'yi sevmiyor. Ben bunları yazıyorum . Yazmasam kendime ihanet etmiş olurum.
 
Üçüncü neden; Şampiyonluk istiyorsan Türk oyuncular ile oynayacaksın. Yabancılar ile O/LA/MAZ.
 
Fenerbahçe çok erken tepki veriyor. 
 
Taraftar çok sabırsız. Sorun budur.
 
Milli maç arasından sonra ezeli rakibi ile maçı var. Bu maç geçmiş senelerde ki gibi Fenerbahçe'ye can simidi olur. 
 
 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..