Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

01 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe 2 Eskişehirspor 2

Fenerbahçe 2 Eskişehirspor 2
 

Fenerbahçe Eskişehirspor (Logo namustur) Milliyet Spor


Fenerbahçe Eskişehirspor maçı ''CANLI'' yazım!

Sizi bilemem ama ben bu akşam ki karşılaşmaya derbi gibi diyorum!

Bu maçın heyecanı bedenimi ve ruhumu öyle sarmış ki bu vaziyette ve bu hal içinde maçı yazmaya gayret edeceğim.. Kusurlarım mutlaka olacaktır. Onun için de affınıza sığınırın..

Şu an bu maçı, TV'den ve aynı zamanda Eskişehir bağlantılı telefondan takip etmekteyim..

Eskişehir'de olamadığıma göre orada gibi olmalıyım dedim.. O atmosferi bende solumalıyım ki sizlere mahçup olmıyayım diye düşündüm..

Bu akşam, Eskişehir'de maçın oynanacağı stadyumda bir taraftar şovu varmış ki sormayın çünkü;yazacağım..

ES ES'in taraftarı hakikaten de ''Kırmızışimşekler'i'' ve futbolunu çok özlemişler..

<ımg src="http://galeri.milliyet.com.tr/2008/11/1Eskisehirspor2__Fenerbahce2/36.jpg" border="0">

Bu akşam aldığım haberlere göre, Eskişehir yöneticelerinden, Eskişehir'e, KIRMIZIŞİMŞEKLER'e ve taraftarlarına anlamlı bir söz verilmiş!

KOCAMAN bir İNŞALLAH diyorum ve 33 bin kişilik yeni bir stad yapılacağına dair verilen bu sözü bu takıma ve taraftarına layık buluyorum..

Maç öncesi yapılan şovun seslerini direk canlı olarak telefondan kulaklarıma, oradan da yüreğime ulaştığı için, ben hafiften çıldırıyorum..

Ehh hatırlatmama gerek var mı?

Ben gönüllü bir ES ES taraftarıyım..

Görüntüler ve sesler orada muhteşem bir ambiansın olduğunu anlatmaya yetiyor da artıyor bile..
Laf aramızda kalsın.. Rakip takım bu şovu kıskanmış bile olabilir. Ama kendime hakim olmalıyım ve tarafsız anlatmalıyım..

Açıkçası bir CİMBOM'LU olarak centilmence yazmalıyım.. Tabi cahil çingenliğimle :(

Eskişehir'den canlı telefon bağlantılı aldığım haberlere göre;Stad kapılarının, iki saat önceden kapatıldığı ve bir kişilik yerin dahi kalmadığı.. Çok normal..

Telefonla aldığım canlı yorumlardan: biz böyle bir seyirciyi ilk kez görüyoruz.. (vallahide bir Fenerbahçe'li)

Öyle bir anlattılar ki oradaki sahneyi ve seyircinin coşkusunu, san ki krizden çıkmış bir ülkenin (yeniden) ne kadar güçlü olduğunu gösteriyormuş gibi gözümde canlandırdım oradaki ortamı..

Kabul edelim ki Anadolu'da tek bir takım var. O da ''EFSANE'' Eskişehirspor, diğer namıyla, ''KIRMIZIŞİMŞEKLER..''

Ben bir yana diyorum, sizlerin takip ettiği gibi, ES ES bunu 2-3 maçtır göstermeye başladı.. Görüntü ve seslerden anladığım kadarıyla, Eskişehirspor seyircisiyle, şovuyla, hele hele, Galatasaray'la yapmış olduğu son maçtaki oyunuyla bunu göstermeye başladı.

Eskişehirspor bu gece, 12 yıl aradan sonra, Büyük Fenerbahçe'yi kendi şehrinde, evinde ağırlamanın verdiği o büyük heyecan içinde, az sonra sahaya çıkacaklar..

Maç:
Fenerbahçe 1-0 galip başladı.. Ve 2. dk. sonra Eskişehirspor'un attığı golle durum 1-1 oldu.. O arada Fenerbahçe şaibeli bir penaltıyla 2-1 öne geçti..

Fenerbahçe 2-1 öndeyken Eskişehirspor'un attığı golü yan hakem vermedi!

Eskişehirspor'un verilmeyen golünü,(benim görüşüm ve sahadaki seyircinin itirazı doğru ise) Volkan, kalenin yarım metre içerisinden topu çıkardı.. Yan hakem işte bu golü vermedi. Bu arada Eskişehirspor kalecisi kırmızı kart görünce malesef Eskişehir 10 kişi kaldı..

İlk yarının son dakikalarında Eskişehirspor'un attığı golle durum 2-2 olarak bitti.

Sayın seyirciler diyemediğim için, sayın okuyucular diyorum!

Sizlerin seyrettiği ve tekrarlarını seyredeceği gibi, Eskişehirspor gerçekten de aslanlar gibi ve de 10 kişiyle yenilmedi! Diyorum!

<ımg src="http://galeri.milliyet.com.tr/2008/11/1Eskisehirspor2__Fenerbahce2/34.jpg" border="0">

Çünkü; Fenerbahçe bu maçı ve (bir) 1 puanı adının büyüklüğüyle aldı.. (BİZDE YALAN YOKSA DOĞRUDA YOK!)

Aslında bu akşam bu maçta ES ES üstün oynadı.. Dediğim gibi, hakikaten de EFSANE geri dönüyor..

ES ES bu hafta DA kendi sahasında oynamış olduğu maçta YİNE yenilmedi!

Buradan bunu özellikle sadece HAKEMLER için yazıyorum!

Siz hakemler ES ES'i tanımak için o kadar gençsiniz ki efendim, ama inanıyorum ki bundan sonraki maçlar da sizlerde ''KIRMIZIŞİMŞEKLERİN'' kim olduğunu ve nasıl ateş gibi mücadele ettiklerine şahit olacaksınız..
Ülkemiz adına bununla hepimiz gurur duymalıyız..

Haaa sahi unutmadan !

Bundan sonra oynanacak her Eskişehir maçı sonrası, o maçta görev olan, bütün hakemler, bir iki hafta mutlaka dinlendiriliceklerdir!!! (Bu maçtan sonra bana öyle geliyor?)

Her iki takımı ve taraftarlarını kutluyor ve olumlu eleştirilerinizi bekliyorum.. Sevgim saygımla efendim..

''Melekler yüreğinizden öpsün'' :)

Sabiha Rana


Sonuç: Eskişehirspor 2 Fenerbahçe 2

CANLI ANLATIM:
http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakikaCanli&ArticleID=1010556&Date=01.11.2008&Kategori=spor&b=Fenerbahce%20zorlu%20deplasmanda&ver=409152

MAÇTAN FOTOĞRAFLAR: MİLLİYET http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,6226967&galeriid=4879&ver=31

********
Bu arada sayfamdaki mesaj hanesine ulaşan bir mesajı paylaşıyorum..

saygılar ve sevgiler
Eskişehir hakkında yazdıklarınız çok dogru tespit edilerek yazılmış yazılar inanın ki size müteşekkiriz bi gerçekde daha var o da kraliçeye gül bile göndermiştir bunuda rica etsek yazılarınızda geçermisiniz konunun detayıda mevcuttur isterseniz araştırabilirsiniz saygılar mutlu-şinasi en büyük es essssssssssssssssssssssss
Şinasi Özkan

********

Fenerbahçe Eskişehir maçı öncesi yazdıklarım:http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=141483
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..