Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe 2 MTK 0 ( MTK hiç şansın yok)

Fenerbahçe 2 MTK 0 ( MTK hiç şansın yok)
 

Şampiyonlar ligi ön eleme kurasında Fenerbahçeye MTK Budapeşte takımı çıkmıştı.

Macar şampiyonuyla en son 1999 yılında karşılaşmış, oradan yenilgiyle ayrılıp tura veda etmiştik. Bu defa işler farklıydı. Daha farklı bir yönetim anlayışı var şimdi. O zamanlar Aziz Yıldırımın ilk zamanları olması nedeniyle bir takım yanlışlıklar olmuş olabilir.

Neyse şimdi biz maça dönelim diyecektim ki: Futbolcular çıkış tüneline girdiğinde Fenerbahçe kadrosuna bir baktım. Alex, Guiza, Lugano vsvsvsvs

Efsane kadro gibiydi. Maç başladığında farklı bir Fenerbahçe vardı. Kimliğini değiştirmiş bir Fenerbahçe. İstekli arzulu ne yaptığını bilen koşan bir takım.

Volkan zaman zaman hatalar yaptı. Edu ve Lugano çok sakindi. Türkiyenin en iyi sağ ve sol bekleri Carlos , gökhan, Uğur arabanın her tarafına motor takılmış gibi süratli. Kazımın resitali. Selçuğun gayreti, Semihin işi bilmesi sonucu Fenerbahçe kazandı.

Yeni transfer Guizayı seyrettikten sonra o futbolcuya 23 milyon dolar değil 123 milyon dolar verilse bile az olacağını anladım. Guiza nerde duracağını bilen, kafa vuruşlarında etkili, girişken bir futbolcu.

Alex kaldığı yerden devam ederken Teknik direktör Aragones te oyuncu değişikliklerinde tutarlı davranarak Emreyi hemen oynatmadı, Burak sonradan girdi. Roberto Carlosun o golü çakması görülmeye değerdi.

Zico’lu Fenerbahçeyi hatırladım bir an. Rakip takımın en büyük kozu zico idi. Galatasaray ve Beşiktaş onun sayesinde Fenerbahçe ile yarışıyorlardı.

Şimdi bu hocayı kimse sevmiyor ;çünkü çok iyi.

İlk maçta avantajlı bir skor alan Fenerbahçe Budapeşte de işi biterecektir ve yoluna devam edecektir.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..