Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe 4 Galatasaray 1 (Susacaksınız)

Fenerbahçe 4 Galatasaray 1 (Susacaksınız)
 

:)


Galatasarayın ofsayttan attığı golden sonra Galatasaraya moral geldi.

Ben yerimden kalktım ‘’ofsayt’’ diye ama benim bağırmam bir işe yaramadı tabi ki de.

Altıncı hislerim beni yanıltmıyor. ‘’Bu takım gol atar’’ dedim . Selçuk’un golü geldi. Klas adamlar işbaşındaydı.

Daha sonra baskısını arttıran Fenerbahçe Semih’in pasıyla ters vuruş yapan Emre Aşık Fenerbahçeyi öne geçirdi.

İlk yarı böyle bitti. İkinci yarıda bütün kozlarını koyan Bir Galatasaray vardı. Kewell ve Nondayı oyuna aldı. Kewell herhangi bir yerden şut çekse birisine çarpıp gol girebilir. Nonda da Çok ballı adam. Top önüne kalıp gol atabilir.

İkinci yarıda Fenerbahçe oyuna başlarken tam saha pres anlayışıyla başladı. Fenerbahçe duran top buldu. Carlos geldi topun başına. ‘’Allah dedim bu adam yine havaya diker, hatta o top bize döner gol olur’’ dedim. Beni utandırdı.Çok güzel şut çekti ve Lugano attı. Dakikalar eriyordu. Galatasarayın her futbolcusu yenildik psikoljisine girdi. Maçın son dakikalarında Devid topu aldı. Sakatlıktan yeni çıkmış devid emin adımlarla Galatasarayın karşısına geliyordu. Mükemmel bir şutla farkı 4’e çıkardı. O meşhur ‘’devid’’ şarkısını söyledi taraftar.

Galatasarayla oynadığımız son 7 maçın 6’sını kazanmıştık. Bu 8’de 7 oldu. 10’da 9 neden olmasın?.

Fenerbahçe Galatasaraya karşı 138. galibiyetini aldı.

Zico ‘lu Fenerbahçe ilk Galatasaray maçına çıktığında zorlanmıştı Kadıköy’de. Sebebi Zicoydu çünkü. Şimdi Aragonesli Fenerbahçe güzel oynadı. Bence Aragonesin de yerinde değişiklikleri vardı.

2000’li yıllardan sonra Galatasaraya Rapajiç, Alex, Ortega Anelka Hoojdonk Edu Lugano devid’ten sonra Guiza’nın da atmasını beklerdim . Olmadı çünkü son vuruş yoktu.

Modragon 6 tane yedi. Simoviç ve Hayrettin 5 tane yedi. Santiç de nasibini aldı bundan.

En başlarda hakemin de etkisiyle oyuna yenik başlayan Fenerbahçe daha sonra toparlanıp maçı aldı.

Bu yazımdaki bazı bilgileri bundan 5 hafta önce hazırlamıştım. Çünkü Galatasarayı yeneceğimizi anlamıştım.


Bu maçın sarhoşluğundan çıkıp. Anakaraspor karşısına Alexi de alıp çıkması şart.

Puan kaybı olmasın.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..