Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Spor
 

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, havada neler dedi?

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, havada neler dedi?
 




Cumhurbaşkanı, Başbakan, uçak yolculuğunda, 10 bin feet’te önemli açıklamalar yaparlar.

Havada açıklama yapma yolunu Turgut Özal açmıştı.

Açılan yoldan devlet, siyaset büyüklerimiz gidiyorlar. Yerde söylemediklerini havada söylüyorlar. Belki de, havada olmanın etkisiyle söyledikleri daha çarpıcı oluyor.

Havada açıklama yapma, bu kez, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırımdan geldi.

Cumhuriyetten Arif Kızılyalının yazdığına göre, Aziz Yıldırım, Galatasaray-Fenerbahçe Dostluk Kupası maçı için Dusseldorf’a uçarken, birkaç spor yazarıyla, “yazılmaması” ricasıyla içtenlikle konuşuyor.

Arif Kızılyalın, Aziz Yıldırım’ın “Medya, Fenerbahçe’yi yıpratıyor” sözünü yazısına başlık yapmış.

Aziz Yıldırım, her ne kadar, “yazılmaması” ricasında bulunsa da, Kızılyalın, yazdıklarıyla ilgili olarak, “... sanıyorum Sayın Aziz Yıldırım medyada fazla yer almayan bu görüşlerinin kamuoyunca bilinmesinden rahatsız olmayacaktır.” diyor.

*****

Aziz Yıldırım, uçakta,10 bin feet’te neler dedi?

İşte, Aziz Yıldırım’dan söylediklerinden başlıklar:

  • Yazıyorlar, müşteri kart alacak, müşteri forma alacak. Bu tanımlama bile insanları tribünden, kulüpten soğutur. Hiçbir zaman taraftarı müşteri olarak görmedik, görmeyeceğiz.
  • Yalan haberlerle Fenerbahçe, istediği oyuncuları alamadı havasını yaratıyorlar.
  • Stoch ve Dia’yı getirdik, bir oyuncu ile daha (Gyan) ilgileniyoruz. Ama yarın öbür gün çıkıp ‘Rennes’den, Nancy’dan adam mı alınır’ diye yazacaklar.
  • Daha oyuncu gelmeden karalama kampanyası başlıyor. Ortega’yı getirdik, ‘alkolik’ dediler. Washington’u transfer ettik, portakal benzetmesi yaptılar, Anelka için demedik laf bırakmadılar. Her yıldıza bir kulp takıyor bizim medya. Güiza’yı acıların çocuğu ilan ettiler.
  • Geçenlerde bir yazı okudum gazetelerde. Aykut Hoca takımı iyi çalıştırmıyor diye. Açtım Belçika’ya telefon, hoca böyle böyle dedim. O da güldü. Yani benim muhabir arkadaşım Aykut Hoca’dan daha iyi biliyor bu işi.
  • Bize ‘Transfer yapmadı’ diyorlar. Lütfen, bakın İtalya’da, Fransa’da, İngiltere’de, yani bu ekonomik darlıkta kim yapmış ki?
  • Dia’yı hep beraber göreceğiz, fırtına gibi esecek.
  • Hazard ile ilgilendik olmadı, Real ve Juve devreye girince bizim 19 milyon Avro’nun üzerine çıktılar. Sanchez’in de fiyatı uçtu.
  • Anjiyo sırasında doktorlar bana ‘Sağlıklı yaşam için spor yap’ dediler. Karar verdim, eşofmanları giyip Samandıra’ya gideyim, koşayım diye. Ama bu kez, ‘Takımı Aziz Yıldırım yapıyor, takımı çalıştırıyor, Aziz-Silin’ derler diye bu işten de vazgeçtim.
  • Yabancı konuklar geliyor, konuşuyoruz. Spor kulübü başkanıyım, ‘Spor yapıyor musun’ diyorlar, lafı değiştiriyorum.
  • Elimde sigara ya da bir şey içerken, yerken fotoğraf vermek istemiyorum. İlla ki bu fotoğrafı çekiyorlar. Ondan sonra da ben agresif oluyorum.
  • Geçen yıl sadece kızlar voleybolda Avrupa’da ses getirdik. Bu yıl bir erkek voleybol takımı kurduk görmeyin. Avrupa’da zaferlere hazır olun...

*****

Aziz Yıldırım, uçaktan indikten sonra, içten bir havada konuştuğu gazetecilere, “İşinize karışmıyorum, ama bu sohbetti, unutmayın lütfen...” derken söyleşinin önemine dikkati çekmek istiyor.

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..