Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '11

 
Kategori
Basketbol
 

Fenerbahçe basketbolda da şampiyon!

Fenerbahçe basketbolda da şampiyon!
 

Tebrikler şampiyon..


Beko basketbol ligi 2010-2011 sezonunu şampiyon tamamlayan Fenerbahçe Ülker takımının şampiyonluğunu tebrik etmek gerekir. 

Gerek takımın yapılanması, gerek yöneticilerin sezonun gidişatına müdahil olmamaları, gerek takımın mücadelesi ve gerekse taraftarının sezon boyunca süren inanılmaz desteğiyle şampiyonluğu sonuna kadar hak ettiler, kutlu olsun.. 

Bir tebrik de Galatasaray'ın sadece "basketbol takımı ve teknik ekibi" için. Onlara sağlanan imkanlar ve eldeki kadro ile ancak buraya kadar gelebilirlerdi. Galatasaray için gelinen nokta beklentilerin çok üzerindedir.. Bir teselli de 8 sene sonra ezeli rakibini evinde yenebilmek olmuştur. 

Her ne kadar kadrosu dar olan Galatasaray için Radoslav Rancik'in olmaması önemli bir dezavantaj olduysa da, bu Fenerbahçe bu Galatasaray'ı gerekli olan her maçta yener. Bu durumdan bunu zamanında göremeyen malum yönetim sorumludur. 

Sezona neredeyse oyun kurucusuz başlayan ve sezon ortasında sakatlıktan kısa süre önce çıkmış Jerry Johnson alınarak yama yapılan kalitesiz ve dar kadrolu bir takımla ne umdular ben hiç anlayamadım. 

Kimse geleceğe yatırım yaptılar demesin. Jerry Johnson 29, Tutku Açık 31, Ermal Kurtoğlu 31, Preston Shumpert 32, Radoslav Rancik 32 ve Haluk Yıldırım 39 yaşında. Genel olarak ilk beşi oluşturan oyuncuların bunlar olduğunu hesaplarsanız, Galatasaray'ın gelecek sezonların takımının iskeletini oluşturmadığını, günü kurtarmak adına sezona başladığını görürsünüz. Zaten sezon başında Jasaitis'in kaybedilmesi bile yönetimin niyetini ortaya koymuştur. 

Yıllardan beri Galatasaray'ın en büyük sorunu "istikrar" olmuşken, takımın sürekli değişmesi büyük handikap yaratmışken hala aynı kafada olmakla ve günü kurtarmaya yönelik çalışmaya devam etmekle nereye varacaklarını sandıklarını bilmiyorum. Ben bu takımdan hiç kimseyi milli takıma almam. Öyleyse kaliteden söz edebilir miyiz? 

Günler öncesinden biletleri tüketen, özellikle final serisinde takımına muhteşem destek veren, Abdi İpekçi'de oynanan son iki maçta da yenilmesine rağmen takımını çağırarak teselli eden, mücadelerini alkışlayan Galatasaray taraftarını tebrik ediyorum.. 

Bunun yanı sıra, aynı Galatasaray taraftarını, hemen her maçta olay çıkardıkları, özellikle yenildikleri her maç sonrası Fenerbahçeli basketbolcuların üzerine yabancı madde, çakmak ve bozuk para yağdırdıkları için kınıyorum. Kaybetmeyi ve sporsever olmayı öğrenmek gerek. Takımları şampiyonluğa oynarken kendileri küme düşüyorlar haberleri yok.  

Fenerbahçe bu maçtan sonra şampiyonluğunu o salonda maçtan hemen sonra kutlayamadıysa Galatasaraylılar bundan utanmalıdır.. 

Tebrikler şampiyon Fenerbahçe.. 

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..