Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '10

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe-Beşiktaş maçını sonucu biliyorum!

Fenerbahçe-Beşiktaş maçını sonucu biliyorum!
 

Fenerbahçe-Beşiktaş derbisi olur da, izlenmez mi? İzlenir, ama ben izlemeyeceğim.
Çünkü sonucu biliyorum. Onun için sonucu bilinen maçı, alırım kayda, sonra rahat rahat izlerim. Ama... O zaman da sonucu bilinen bir maç olacak!
Olsun!
Benim için bugün önemli olan maçı izlememek!
“Sonucu bilinen maç diyorsunuz da... Sonuç ne?” Diyenler olacaktır şüphesiz.
Olsun! Söylemeyeceğim! Sonuç bende kalsın!
Sonuçla ilgili ipuçları eski yazılarımda saklı!
Derbiler kaçırılmaz!
Siz kaçırmayın!
Sonuç, gönlünüze göre olsun diyemeyeceğim.
Çünkü herkesin gönlüne göre bir sonuç olmayacak...
Sonuç:
Fenerbahçe-Beşiktaş maçını izlemeyeceğim, çünkü sonucu biliyorum!
 
Toplam blog
: 287
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.07.10
 
 

1960 Ankara doğumluyum. Bir kamu kuruluşundan emekliyim. Yazmayı ve okumayı bir yaşam tarzı sayarım...