Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Cumhuriyeti

Fenerbahçe Cumhuriyeti
 

Ligtv’de hafta içi her gün ‘’futbol gündemi’’ adlı bir program var.

Futbol gündeminin 19.03.2008 tarihinde yayınlanan programda Yalçın doğan konuktu. Yalçın Doğan bir beşiktaşlı. Fenerbahçe Cumhuriyeti kavramını Beşiktaşlı Yalçın doğan çıkartmış. Şimdi size ne anlattığını yazmayacağım. Benim açımdan Fenerbahçe Cumhuriyeti diye bir şey var. Neden var? Çünkü Fenerbahçe sadece Türkiye dışında , Türkiye’nin dışında olan ve Türkiye’nin komşuları olan Suriye, ıran ile ilişkileri var. Yani sadce Türkiyeye açılan pencere değiliz. Dışarıdaki ülkelerle bağlantımız olduğundan BİZ BİR CUMHURİYETİZ.

Bunu bir-iki örnekle çoğaltabiliriz. Hem galatasarayda hem de Fenerbahçe top koşturmuş ve asıl klübü Galatasaray olan Tanju çolak , ‘’Ben hem fenerbahçede oynadım hem de galatasarayda…. Ama şu gerçekki Fenerbahçe apayrı bir dünya ve bambaşka bir yer’’ diye söyledi. Yıllarca beşiktaşta oynayıp, Beşiktaş ekmeğini yemiş olan , fenerbahçeden ayrıldıktan sonra Yunan takımında top koşturan Tümer metin ise ‘’ Oynadığım klüplerin en iyisi fenerbahçeydi. Belki dışından baktığınızda siz de inanmıyorsunuz ama içine girdiğinizde siz de bir Fenerbahçe cumhuri, yeti’nin var olduğunu görüyorsunuz’’ demişti. Daha doğrusu buna demişti demek yanlış olur . Buna herkes hemfikir.

Ben de öğleden sonra oturmuş bir şey yazacam yazacam diyordum . Hı, şimdi aklıma geldi. Meğer bunu yazacaktım

MARDİNLİ ERGİN

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..