Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe’de şimdi de Aurelio krizi

Fenerbahçe’de şimdi de Aurelio krizi
 

Mehmet Aurelio


Yönetim transferde 'Her sezon bir Dünya yıldızı' parolası ile hareket ederken, elindeki yıldızları tutmakta zorlanıyor. Bunun sebebi ise transfer edilen futbolculara verilen yıllık ücretler. Fenerbahçe’den 3 milyon Euro talep eden Aurelio’ya yönetim 2 milyon Euro vermek istedi. Ancak bu teklifi Aurelio kabul etmedi ve İspanya’nın güçlü takımlarından olan Real Betis ile el sıkıştı. Kadrosuna yıldız oyuncu almaya çalışan Fenerbahçe’nin yıldız oyuncularını kaybetmesi dikkatimi çekiyor. Emre’yi alarak orta sahasını güçlendiren Fenerbahçe Aurelio’yu elinden kaçırdı.

Transferde sarı-lacivertli yönetimle ters düşen Aurelio’nun menajeri Tutumlu'nun "Aurelio Betis'ten yıllık 3, 5 milyon Euro alacak" iddiası da İspanyol basınınca abartılı bulundu. İspanyol gazeteleri Aurelio'nun alacağı paranın yıllık 1, 5 milyon Euro'yu geçmeyeceğini yazdılar. Aurelio’nun Betis’te başarılı olacağını ve yükseleceğini tahmin ediyorum ama Fenerbahçe’nin yıldız oyuncusunu elinden kaçırmasına bir anlam veremiyorum.

Fenerbahçe ile ilgili bir konu daha var. Premier Ligin güçlü ekiplerinden Manchester City Colin Kazım’a talip olmuş. The Sun gazetesinin duyurduğu, "Manchester City, Colin Kazım'ı istiyor. Menajer Mark Hughes yönetime rapor verdi" şeklindeki haberde, İngiliz kulübünün sarı-lacivertlilere tam 4 milyon pound (8 milyon $) önereceği belirtildi. Fenerbahçe bildiğiniz gibi Burak Yılmaz’ı aldı. Bana kalırsa Fenerbahçe yönetimi istediği parayı alırsa Kazım’ı kolaylıkla Ada’ya gönderir. KAzım içinde iyi olacağına inanıyorum zaten İngiltere'de oynamışlığı var olan bir oyuncu.

 
Toplam blog
: 5
: 2301
Kayıt tarihi
: 03.07.08
 
 

1992 yılında Konya’da doğdum. Doğduktan 1 ay sonra ailecek Rusya’ya gittik. 4 sene sonra İstanbul’a ..