Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Galatasaray Derbisine Dair!

Fenerbahçe Galatasaray Derbisine Dair!
 

Fenerbahçe Galatasaray


Dün akşam, Erol'un en seçkin ''ÖGO'' (önce gelen oturur. Mami'nin sözü) masasını paylaşıyorduk GS'lı Sevgili Muhammed Altıntaş'la.

Sahte insanların sahteliklerine dair dünya görüşlerimizi anlatıyorken, söz döndü, dolaştı, FB - GS derbisine geldi.

Durur muyum?
Durmam!
Çünkü o gerçek bir Galatasaraylı.
Yıllarca Galatasaray'da oynamış, milli takım forması giymiş ve şimdi de GS'ın alt yapısında hocalık yapıyor.
Hemen derbi hakkında ki düşüncelerini sordum.

- Favori sence kim? Dedim.

Sağolsun oda kırmadı kısa da olsa cevapladı..

- Öncelikle, ''maç oynanmadan kazanılmaz'' (Mami sözü) dedi.
Ama benim zamanımda ama şimdiki zamanda, derbilerler de; ''favori şu'' deme şansımız yok bir kere.. Favori olan takım nedense hep kaybeder..

- Bu son Galatasaray'la ilgili ne düşünüyorsun?
- Galatasaray formda gözükmüyor.
- Peki ya Fenerbahçe?
- Fenerbahçe formda görünüyor.

Dayanamadım araya girdim.

- Yani favori takım şimdi Fenerbahçe mi oluyor? Az önce favori takım kaybeder demiştin de!

Gülüşmeler :))

- GS bu hafta bişi yapar mı Sevgili Mami?

- Eğer bu haftaki olumsuzluklar GS'lı futbolcuların beyinlerine farklı şekilde yansırsa Kİ inşallah, bu hafta farklı bir GS sahada olur diyorum! Tabii bunu derken yarın ne olur bilmiyorum. ''İyi oynayan kazansın'' diyelim mi?
- Diyelim!

Şimdi mi?
Maçın 2. yarısı ve şu ana kadar golsüz oynanan bir maç devam etmekte ...

Haydi CİMBOM

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..