Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

19 Mart '11

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Galatasaray'ı YİNE YENDİ!!! (!)

Fenerbahçe Galatasaray'ı YİNE YENDİ!!! (!)
 

Galatasaray 1 - Fenerbahçe 2

Malum derbi oynandı ve Fenerbahçe'nin galibiyetiyle bitti.

İyi oynayan kazandı diye de bir şey olmadı..

Ama!

Malesef, ne yazık ki hatta üzülsem neye yarar ki Fenerbahçe derbiyi kazandı...

***

Neymiş efendim; Galatasaray ile Fenerbahçe arasındaki derbide sarı kırmızılı taraftarlar "Bir spor stadyumunda tezahürat ile ulaşılan en yüksek ses rekoru"nu kırmışlar...

Bu haberden sonra bu yıl ki acılarımızı unuturuz (!) artık..

***

Arda gol atamayınca bari laf atayım; ''kazanmamızı Allah istemiyor herhalde.. Önümüzdeki sene inşallah çok iyi takım oluruz'' demiş!..

İnşallah Arda, inşallah..

***

Yaa ben daha ne yazmaya çalışıyorum ki burada; başta bizim evdeki Fenerliler olmak üzere bütün Fenerlileri kutluyorum..

Ne iyi yaptınız da bizi yendiniz...

Ohh olsun bu Cimbom'a!

Ohh olsun Galatasaray Yönetimine..

Bu seneyide böyle geçirdiniz ya söyleyecek söz bulamıyorum size...

:(

FENERBAHÇE GALATASARAY İnternette Dolaşan DERBİ GEYİKLERİ

***

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Ayrıca: Sabiha Rana | Facebook

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..