Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '10

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe güle oynaya 0-1

Fenerbahçe güle oynaya 0-1
 

http://www.milliyet.com.tr/derbilerin-efendisi/spor/haberdetay/29.03.2010/1217624/default.htm?ver=16


"Derbilerin Kralı" oldu Sarı Kanaryam! Klasik derbi hezimetlerine bir yenisini daha ekledi ebedi dostumuz! Kadıköy'deki maçta bir sürü bahaneleri vardı, yok su atılmış, yok Kaptanları taciz edilmişmiş, yok B. Gezer, ortalıkta gezmişmiş. Bu sefer baheneleri ne olacak, bakalım! Kara Talih, başka ne!

Maça başlamadan önce Rahmetli Özhan Canaydın'ı saygıyla anıyorum. Biz Fenerlilerin en sevdiği Sarı-Kırmızılıydı kendisi. Maçın olaysız geçmesinde ona saygının etkisi mutlaka olmuştur. Akşam malum (!) kavgacı yorumcunun biri, "Ölmüşse ölmüş, bu kadar baskı yapılmadan oynanır mı," diyor kendi takımına ve taraftarlarına kızıyor. Olaylardan sebeplenen meşhur bir kanalda. Olay çıkmaması bizim kadar onları da şaşırtmış, demek ki.

Fenerbahçe otobüsünün taşlanması, Alex'in sırtına bir şişe su atılması, Volkan ve Alex'in gözlerine lazer tutulması ve küfürleri olay saymıyoruz....Adam atılan tribünden, su atılmış sözü mü olur, münferit bir olay işte! Federasyon Başkanı oradaydı, görmemiştir zaten.

Neyse, önemli olan kazanmaktı, haftanın karlısı biz olduk. Bursaspor ile elele gideriz sonuna dek. Tabi ki, diğer maçlarımızı kazanırsak. Dağları aşıp, düz yolda şaşırmazsak. Kasımpaşa'ya , Ankaragücüne yenilmezsek. Diğer takımlar, Fener olmasın da kim olursa olsun, demezse...Son maçta, Kara Kartal "ben olamazsam, bari Timsah olsun," demezse,

Neyse biz işimize bakalım, önce Ziraat Türkiye Kupası var. Rakip büyük olasılıklar Hamsiler olacak. Onları yeneriz.

******

Maçın kader anları vardı, ama bir de adı Kader olan "artiz" vardı sahada. Hacıyatmaz gibi düştü- kalktı, rol yaptı, ama hakem yutmadı. Hakem bizi oldukça şaşırttı, bol kartlı ve serbest vuruşlu bir maç bekliyordum ben. Olmadı, vasat bir oyun vardı. Basiretleri bağlandı sanki. Emre ve Arda'nın eksikliği hissedildi, horozlanan olmadı sahada. Cristian'ın da olmaması isabet oldu, yoksa Selçuk olmazdı. Selçuk, en zayıf halka gibi gözükse de Cimbom maçlarını boş geçmiyor, işte gerçek Fenerli o.

Ben en çok bizim Santos'u beğendim, gol atmadı ama göze hoş gelen bir oyun sergiledi. İyi motive olmuş. Özer, deneyimsizlikten, Mehmet Topuz da yetersizlikten iyi oynamadı. Alex, yürüyerek yönetti orkestrasını, maçı izleyen Hollandalı eski futbolcu Van Basten, övgüler düzmüş ona, hayran kalmış.

Kaleci Volkan da harika dokunuşlar yaptı, son dokunuş hariç:)) O da nokta koymak amacıyla yapılmış bir hareket, rakibi küçümsemek değil.

Ne haddimize, Avrupa'nın Aslanı'na hareket çekmek!

******

Dün yine derbi vardı Cimbomun kızlarıyla. Bayan Basketbol Takımları karşılaştı. Maçı şifreli kanalda olduğu için izleyemedim ama internetten takip ettim, son anda gitti Teknosa Türkiye Kupası, atılan sayılara (55-57)bakılırsa zor geçmiş maç. Fenerbahçe Ülker de son saniye atışıyla kaybetti, Mersin'de(80-81). Tanyeviç yoktu maçta.

******

Bir başka derbiyle ara vermiştim futbol yazılarıma, bir derbiyle dönüş yaptım...Baktım Fenerli arkadaşlar birbir çıkmış ortaya, benim klavyem kel mi? Destek olsun takıma....

İyi seyirler!

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..