Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe'li olarak Twente maçında FB taraftarlına deli oldum.

Fenerbahçe'li olarak Twente maçında FB taraftarlına deli oldum.
 

..


Takımda kötü oynayan ya da aksayan epey oyuncu varken Fenerbahçe taraftarları takımın o maçtaki en iyilerinden birini, bakıyorsun sahada bir şey yapmak için uğraşan birkaç oyuncudan biri olan Kazım’ı eleştiriyorlar. Bir maç bu kadar mı kör gözle izlenir, Bu kadar mı ezbere adam yuhalanır, Böyle taraftarlık mı olurmuş. İyi oynayan oyuncunu yuhalıyorsun. İlk kez hem de ciddi şekilde kendi takımımın taraftarını eleştiriyorum, Bu takımın günah keçisi Colin Cazım değil.

Takımdaki oyunculara bakalım kim nasıl oynamış. Soruyorum FB taraftarlarına Carlos, Santos, Alex bunlardan hangileri Twente maçında iyi oynadı. Santos mu takımdaki varlığı ile yokluğu belli değildi, bir de Brezilya milli takımı artistliğine ben teknik adamım su bu derken, defanstan uzaklaştıracağın topa artislik yapıp topukla vurursan böyle golü yersin kendi kalende. Santos, Carlos, Alex, Cristian, ve Guiza sahada yok. Takımın sahadaki iyi gözüken, bir şeyler yapmak isteyen Gökhan – Emre – Kazım üçlüsünden Kazım yuhalanıyor, adı çıkmış ya kötü ise takım yüklenin Kazıma.

Guiza’yı bilerek sona bıraktım bu adamdan Fenerbahçe forveti olmaz. Twente maçında bütün topları ezdi. Ona atılan her top rakibin hücumuna dönüştü, Orta sahanın tükenmesine neden oldu. Hiçbir ikili mücadeleden galip çıkamadı. Ayağında top tutup takımı ileriye taşısa eyvallah ama o da yok. Takım zaten yeterince teknik adamlarla dolu bari ilerideki oyuncumuz deyim yerindeyse kız gibi değil de, erkek gibi mücadele eden koşan, savaşan, yeri geldiğinde kendi çalım atıp gidecek yırtıcı bir forvet olsun.

 
Toplam blog
: 63
: 1315
Kayıt tarihi
: 20.12.08
 
 

Futbol konusunda bilgisine güvenen, sporu çok seven ve sporla barışık olan biriyim. Spor yorumların..