Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe maçına, müthiş anne yorumu!!!

Fenerbahçe maçına,  müthiş anne yorumu!!!
 

Annemin FENER Maçı Yorumu:Fener2 - CSKA:2

Maçın ilk dakikaları henüz gol olmadı:

-Kimin maçı bu?

-Fenerin anne.

-Kiminen oyni, Galatasarayınan mı?

-Yok yabancı anne, sen tanımazsın.

-uuuu, milli maç mı bu?

-Yok anne, feneeerbahçe.

-Annadım sıs,

-Kırmızılar mı beyazlar mı Fenerbahçe?

-Beyazlar anne.

-Ama hepsi kara bu adamların,

-Emre, hakan, yokmu bu maçta?

-**(&/%&+ Anne, fener buuu, galata değilll?

-Saa da bişey sorul mi, usulcak gine sölesen noli?

-Ahada goool,

-Kim attı, fener mi?

-İllaki anne, yabancı atsa böyle bağırırmıyım.

-Hee vahh, beyazlar attı, aferin. Emme melaaat, niye bu adamlar kara, türk madem, niye hiç beyaz yok?

-Anne, bu fener, çok yabancı getirdi, hepsi kara.

-İyide burada adam mı kalmadı, sokaklar da olanca top oynuyor. Hakanı, emreyi, hasanımı oynatsalar ya..

-(&//%&% UHHHGGG!!!

-Şıpır, şıpır nasılda yuliler topu, vah, at oğlum aha kale.. anaa, ahada gol attı kırmızılar.

İkinci yarı durum 2-1

-Bizimkiler yenililer mi şimdi, tüh olsun onlara.Terim olsaydı yenilmezlerdi.Yabancılar çok koşi, bizimkilere bak, yerinde sayi, al topuda koş şıpır, şıpır ne bekliler!! Hadi bidabidaa, , bismillahirrahmanirrahim, Kulhuvalaa….

-Anne o mili takımdaaa, tamam anne ben seni transfer edicem bidahaki maça, Hem sen ne okuyosun?

-İyi sıs!! Seninde bişi konişamim ki ben.Elin anaları kızlarıyla fısırcık, fısırcık konuşiler senin yaptıına bak.Baak, baak şıpır şıpır yulasana topu, ben olsam şıpır şıpır yular kaleye atardım…Nazarlanmasınlar diye okuyom.

-Hee anne, seni keşfedemediler bi türlü..

Maçın 2-2 durumundan sonra..

-Hiii goool aferin oğluma, anaa kara adam atmış..

-İyide anne kim atacaktı?

-Emme ne gol, teee kaçmetre var beşyüz metre..

-!!!!

-Melaat maç bitti mi, nolcak şimdi, Galatasaray ne zaman oynicek, hasan filan, bunlar hep yabancı oynatiler, emme az daha yenilceklerdi..-Onlar kara bizimkiler kara, zor ayırcaktım az daaaa….Neyse 2-2 bitti, rezil olmadılar da, ben sevmedim bu feneri hep kara adam oyni.

-!!!!

Böyle olur bizim anaların maç yorumu:))
Resim:milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..