Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Fenerbahçe Men; Beşiktaş Menemen

Fenerbahçe Men; Beşiktaş Menemen
 

Zıt olmasına zıtlar ama ortak noktaları da var öyle değil mi fanlar? Resim internetten alıntı.


Durun hele; bi kerem bu inciler benden dökülmedi.

Berlin Metropol FM/  Sabahın köründe; sunucu Serdar’dan saçıldı.

Banyoda elimi yüzümü yıkarken heyecandan, doğal saf Alaçatı anneanne sabununun köpüğünü gözüme kaçırdım.

Sunucu Serdar: Hani bizim şu meşhur DJ Bay J var ya ses tonu tarzı benzer gibi ama çok çok daha uslusu ve de çok daha ayakları yere basanı.

Berlin’deki el kadar radyo cihazımın yeri banyo penceresinin mermeridir.

Göz açılır açılmaz düğmeye basılır. Türk TV kanallarından mahrum olan bendenizin en büyük haber kaynağıdır el kadar olan lâkin bu sabah Serdar da bana el gibi geldi.

Men Menemen tekerlemesiyle sabah sabah kafa buluyor sandım; öfkelenir gibi oldum. Esasında kafam: El kadar kanarya ile devasa kartalı suiistimal edenlere bozuldu.

Kanarya ve kartalın boyutları ne olursa olsun KANATLIGİLLER türüne ait çok zeki kabiliyetli varlıklardır. Muhteşem canlıları sembol olarak seçmiş; kulübünün başına gereksiz işler açmışlara haşa asla kuş beyinliler denemez çünkü yanlış anlaşılır, böylesi bir iltifatı hak ettiklerini vurgulamak günaha girmek demektir.

Bir off bile çekemiyorum; Berlin’de karşı dağlardan vazcaydım bi tümsek bile yok;  Allah muhafaza ofsayt olur.

Siyaset, spor derken…

Yüce beterinden korusun.

 Sırada sanat dünyası mı var nedir anlamadım gitti.

Nazar değdi; alçaklardan uçar olduk.

Kurşun döktürmeli diyeceğim…

Zaten döktürüyoruz diyeceksiniz.

Alev Meisel

26 Haziran 2013 Çarşamba/Berlin          

 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..