Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '15

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Molde maçında çok güldüm

Fenerbahçe Molde maçında çok güldüm
 

Bir Fenerbahçeli olarak maçı keyifle izlemek için televizyonun karşısına geçtim, çekirdeğimi aldım. İlk 5 dakika Fener süper. Bu takımı dağıtırız diye düşünüyor insan.

Transfer sezonunda çıtayı alınan oyuncularla o kadar yükseltti ki yönetim, Molde takımını darmadağın edeceğiz diye düşünüyor insan.

İlk yarı haksız bir penaltı vardı. Sonra gol geldi. İlk yarı rahat ettik.

İkinci yarı Molde takımı Feneri hallaç pamuğu atarken ve Fener’de maçı yürüyerek oynarken şok bir vaziyette maçı bitirdik.

Fenerbahçe daha önce de yenilmişti ama bu kadar çok gülmemiştim. Çünkü durum traji-komikti. Nani’nin değeri kadar olan bir takıma karşı yenilmiştik. Fener’de milli olmayan futbolcu yoktu ama bizi dağıtmışlardı.

İşin en acı tarafı ise bizim büyük transferlerle büyük bir takım olduğumuz ve Uefa’da final yapacak seviyede olduğumuz masalıydı. Avrupa’yı eğlendirdiğimiz ve güldürdüğümüz kesin. Bundan sonra bence Avrupa’ya 4, 5, 6 ve 7. Sıradaki takımlarımız gitsin, en azından hevesimiz kursağımzda kalmaz ve seviyemizi biliriz.

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..