Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe’nin elenmesini canı gönülden istiyordum

Fenerbahçe’nin elenmesini canı gönülden istiyordum
 

Vatan gazetesi


Hakemin ismini spiker söylediği anda Fenerbahçe’nin turu geçeceğine anladım ben; “Musakka”

Hayattaki kırılma noktalarına çok inanırım.

Hakemin adı Estufad Soyadı da Bifteği olsaydı, turu kim geçerdi?

“Sevilla”

Kaleci Volkan’ın maça damgasını vuracağını, Galatasaray ile oynadıkları kupa maçında, talihsiz Brezilyalının iniş takımlarına attığı diz darbesinden tahmin etmememiz gerekiyordu; edemedik!

Göz hastalıkları konusunda uzman değilim sadece mahalle kahvesinde İğneci Rıfkı’nın bize anlattığı kulaktan dolma bilgilere sahibim. Konu ile ilgili hangi tıp terimlerini biliyorum?

Miyop, Hipermetrop, şaşı, şehla, kör, !

Bir de atasözleri var.

“ Körle yatan şaşı kalkar”

“ Kör ölür badem gözlü olur”

“ Kurtlu baklanın kör alıcısı olur” gibi.

Dün gece internetin altına üstüne getirdim, uzaktan kaleye doğru yaklaşan topu görememe hastalığına bir isim bulamadım.

Bu sabah gazeteler teşhisi koymuşlar; “Panter”

Bu “panter” hastalığından bizim kaleci Orkun’da da var.

O yüzden kaleye Orkun düzelene kadar Aykut geçecek.

Aslına bakarsanız çok açık yazıyorum.

Fenerbahçe’nin elenmesini canı gönülden istiyordum.

Sebep kesinlikle koyu Galatasaraylı olmam değil.

Ahmet Çakar’ı sunduğu o garip yarışma programında, soruları tangası ile sormasından korkuyordum.( Herkesin midesi var)

Meğer şaka yapmış!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..