Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe'nin ismi 1299 Fenerbahçe olsun!

Bu geceki derbi beni fena halde üzdü!

Maç biter bitmez hemen şu kısa dörtlüğü yazdım!

“ Bu gece uyuyamam!

   Nasıl yenildik diye!

   Cimbom bizi yenmedi!

   Bizler ettik hediye!”

Fenerbahçe kongre üyesi olsam bir dilekçe verirdim!

“Şanlı Fenerbahçe’mizin isminin 1299 Fenerbahçe olarak değiştirilmesini teklif ediyorum!”

Trabzonlular isimlerinin başına 1461’i aldılar; geldiler Arenada yendiler Galatasaray’ı!

Biz niye unuttuk bunu?

Misafirlerim vardı maçta! Üç arkadaşımın ikisi Galatasaraylı biri Beşiktaşlı! Maçtan önce kuru pasta aldım. Fener gol attıkça bunların boğazına kaçacaktı pasta parçaları! Gülecektim!

“Acele etmeyin yahu! Önünüzden almıyoruz! Yavaş yavaş yiyin!”

Gülemedim!

Kızım da devre arasında aradı! Sesi durumdan habersiz gibiydi!

“ Maç kaç kaç baba?”

“Sıfır sıfır kızım!”

“Hadi ya! Adem Baba Galatasaray 2-1 galip diyor!”

Kızdım kapattım!

Az sonra oğlum aradı!

“ Baba, maç kaç kaç?”

“Sorma Ali ya! 2-1 mağlubuz oğlum!”

“İyi iyi!”

“Neresi iyi ulan?”

“İddaa oynadım da! İlk yarı Galatasaray’a, ikinci yarı Fenere verdim!”

“İyi yaptın! Aferin!”

“Ben de maça yetişeyim baba!”

Maç bitti, alt kata indim, hanım sordu bu kez!

“Maç kaç kaç bitti?”

“Bin dört yüz altmış birTrabzon, Galatasaray’ı yendi!”

“Fenerle oynamıyor muydu? Yenilmişsiniz galiba!”

“Ulan madem biliyorsun niye soruyorsun?”

“Kızın aradı da! O söyledi!”

Facebook da ayrı bir dert!

Herkes Galatasaraylı! Benimle dalga geçen geçene!

Yalnız;

Beni bu üzüntülü gecemde “Üzülme Ahmet Bey; bunun bir de Saraçoğlu’su var!” diyerek teskin eden Cansın ve Gülname Hanımefendilere ne kadar teşekkür etsem azdır!

Fakat Fatma hocamla Meral Hanımdan ses çıkmadı. Büyük ihtimalle moral bozukluğuyla yatıp uyudular!

Dediğim gibi; Fenerbahçe’nin ismini 1299 Fenerbahçe olarak değiştirelim biz!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..