Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '09

 
Kategori
Basketbol
 

Fenerbahçe'nin kızları-2

Fenerbahçe'nin kızları-2
 

Fenerbahçe Acıbadem bayan voleybol takımının başarılı oyununu görüp izleyerek “Fenerbahçe’nin Kızları” başlıklı bir yazı yazmış ve adeta voleybol fanatiği olduğumu ifade etmiştim. Geçtiğimiz günlerde art arda Beşiktaş ve Galatasaray derbilerini set vermeden kazanarak beni tekrar mutlu ettiler. Doğrusu, taraftarı olduğum Fenerbahçe’nin yarışmacı takımları içinde sonucundan emin olup da gerilmeden huzur içinde seyredebildiğim tek müsabakalar bu kızların maçları.

Bazı dostlarım arayıp Fenerbahçe bayan basketbol takımına haksızlık ettiğimi iddia ettiler. Çünkü onlar da namağlup bir şekilde lig lideri.

Öncelikle ifade edeyim ki, ben iyi bir basketbol seyircisiyim. Bayan ve erkek basketbol takımlarının maçlarını zaten mümkün olduğunca takip ederdim. Üstelik bu maçlar bana futboldan bile daha fazla keyif veriyor. Voleybolla pek aram yoktu, o arayı da Acıbadem düzeltti.

Ama dostlarıma da hak verdim. Madem ki Fenerbahçe’nin kızlarını yazdık, o zaman bayan basketçilerden de söz etmemiz gerekir.

Türkiye liglerinde Fenerbahçe’nin namağlup liderliği benim için sürpriz değil. Çünkü gerçekten de ligimizin çok üstünde bir kaliteye sahipler.

Türkiye’nin en iyi iki oyun kurucusu Birsel ve Esmeral Fenerbahçe’de. Milli takımın en önemli oyuncularından Nevriye, yanında Nevin Newlin, WNBA patentli oyuncular Sutten-Brown, Taylor, Matee Ajewon ve Nicole Powell…

Beni asıl şaşırtan ve biraz da hayal kırıklığına uğratan bu kızların Avrupa maçlarındaki tutukluğu. Yine de ben bu takımın üst turlara kalıp oradan da dörtlü finale kadar gidebileceğini düşünüyorum.

Kızlara başarılar.

 
Toplam blog
: 114
: 548
Kayıt tarihi
: 18.11.09
 
 

Emekli öğretmenim. Üç yıldır Söke Ekspres gazetesinde günlük yazılar yazıyorum. 2008 Yılında röpo..